נתניהו על המצב בעזה: "יש לנו תוכניות מבצעיות מפתיעות יותר"

ראש הממשלה התייחס למצב הביטחוני בדרום ולמאמצי ההסדרה מול חמאס. "לא תהיה הסדרה ארוכת טווח אם הטפטופים יימשכו", אמר נתניהו בביקור באשקלון. על שיחתו עם טראמפ: "דיברנו על איראן וברית ההגנה המשותפת"

 
נתניהו על המצב בעזה: "יש לנו תוכניות מבצעיות מפתיעות יותר"

"לא תהיה הסדרה אם יימשך הטפטוף". ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: AP

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ב') למצב ברצועת עזה ולניסיונות ההסדרה עם חמאס. "לא תהיה הסדרה ארוכת טווח עם עזה כל עוד יימשך הטפטוף. אנחנו נשים לזה סוף - זו המדיניות שלנו. אנחנו עושים את זה בצורה מאוד מאוד תקיפה. ראיתם את פעולותינו בשבועות האחרונים. אני אומר לכם שיש לנו כל הזמן, כולל בימים האחרונים, תוכניות מבצעיות מפתיעות, עוד יותר מפתיעות ממה שראיתם. אנחנו לא נסבול את הטפטוף הזה, אנחנו נפעל להפסיק אותו", אמר נתניהו.

"לתושבי אשקלון", ציין נתניהו, "העוטף והדרום מגיע בדיוק את אותו השקט שמגיע גם לתושבי יתר המדינה. אנחנו פועלים להביא לשקט מוחלט, וזה רק בכוח ההרתעה והעוצמה של צה"ל ושירותי הביטחון שלנו שאנחנו כל הזמן שוקדים על שיפור התוכניות שלנו".

הכתבות הכי נקראות באתר:

עדויות מאיראן: משמרות המהפכה טבחו במפגינים

דיווח: "רוסיה ביצעה ניסוי בירי טיל היפרסוני"

המתקפה וההתנצלות: סאגת הספייק בהודו נמשכת

אלביט מציגה: מערכת רכבית נגד רחפנים

צוללת ובה כמות גדולה של סמים נתפסה בספרד

ראש הממשלה התייחס גם לשיחתו עם הנשיא האמריקני טראמפ, ואמר: "זו הייתה שיחה חשובה לביטחון ישראל. דיברנו על איראן ועל ההזדמנויות ההיסטוריות שיש לנו בחודשים הקרובים: בקעת הירדן כגבול המזרחי המוכר של מדינת ישראל, וברית הגנה עם ארה"ב. יש לנו אפשרות לממש אותן. ולכן הצעתי לבני גנץ הצעה - בוא נממש את ההזדמנויות ההיסטוריות האלה בממשלת אחדות שתוקם עכשיו במתכונת שהצעתי. הלכתי כאן רחוק מאוד לקראת הדבר הזה כי אנחנו צריכים לממש את ההזדמנויות האלה. אנחנו לא צריכים בחירות נוספות", אמר ראש הממשלה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל