אלביט מציגה: מערכת רכבית נגד רחפנים

החברה השיקה לאחרונה את הגרסה הרכבית של ReDrone. מדובר במערכת טקטית לגילוי, זיהוי ונטרול רחפנים עוינים. "המערכת ניתנת לפריסה מהירה ופועלת באופן אוטומטי או בהפעלה ידנית", מסבירים באלביט. כך היא עובדת

 

המערכת הרכבית של ReDrone. צילום: באדיבות אלביט מערכות

אלביט מערכות השיקה לאחרונה את הגרסא הרכבית שלה למערכת ReDrone. בחברה מסבירים כי המערכת הטקטית החדשה מותאמת לכלי רכב ומבוססת על המערכת המבצעית ReDrone, שכבר צברה ניסיון מבצעי. המערכת מגלה, מזהה ומנטרלת את כל סוגי הרחפנים (בכל תדרי רדיו) ברדיוס של כמה ק"מ ומספקת לכל כלי רכב הגנה של 360 מעלות מפני רחפנים עוינים. בחברה מדגישים כי היא מתאימה לפעילות מבצעית ניידת או נייחת, ביום ובלילה ובכל תנאי מזג האוויר. המערכת מתאימה לכל סוגי הרכבים הצבאיים והפארא-צבאיים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"מערכת ReDrone הרכבית ניתנת לפריסה מהירה ופועלת באופן אוטומטי או בהפעלה ידנית, ללא צורך בשליטה מצד המפעיל. הארכיטקטורה הפתוחה מאפשרת זרימת נתונים מלאה למערכת השליטה והבקרה (שו"ב) של הרכב, ומתממשקת באופן יעיל עם מרכזי הפיקוד והבקרה", אומרים באלביט.

"לאחר איתור רחפן עוין, המערכת מנטרלת את כל התקשורת בין הרחפן לבין המפעיל שלו, כולל אותות רדיו, וידאו ו-GPS. המערכת גם מסוגלת להפריד בין אותות הרחפן לבין אותות הבקרה-מרחוק של מפעילו, על מנת לאתר כל אחד מהם בנפרד, ולעקוב אחריהם. מערכת ReDrone מבצעית בשימוש של מספר צבאות. היא ביצעה עשרות יירוטים במסגרת ביקורו האחרון של האפיפיור באמריקה הלטינית", מסכמים בחברה.

אולי יעניין אותך גם

The Yomiuri Shimbun

מחדל הקורונה: העלות האלטרנטיבית לתקיפה באיראן

על אף דו"חות ומחקרים אודות מגיפה אפשרית בישראל שהוגשו לממשל מאז 2005 לא נעשה דבר. במקום זאת, הממשלה עסקה כמעט באופן בלעדי בנושא אחד - האיום האיראני. בינתיים, עלות הנזק הפיננסי של משבר הקורונה מוערך במאה מיליארדי ש"ח במצטבר וצפי למאות מתים. דעה