אלביט מרחיבה פעילות באוסטרליה: תפתח מרכז מערכות לוחמה רשתית

החברה הישראלית מעמיקה את הפעילות שלה במדינה ותקים בנמל מלבורן מרכז הנדסה חדשני שיעסוק בתחום. לאחרונה הודיעה אוסטרליה כי תתקין את מערכת "חץ דורבן" על נגמ"שי העתיד של הצבא

 

בכירי אלביט וצבא אוסטרליה בטקס השקת המרכז. צילום: באדיבות אלביט מערכות

אלביט מערכות מרחיבה את פעילותה באוסטרליה ומקימה מרכז הנדסה מתקדם לתחום הלוחמה הרשתית. מהחברה נמסר כי המרכז החדשני ממוקם בנמל מלבורן באוסטרליה ויועסקו בו כ-100 עובדים. בחברה המקומית באוסטרליה מועסקים כיום כ-300 עובדים במספר אתרים ובכוונת החברה להמשיך להעמיק את פעילותה במדינה זו.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"אלביט אוסטרליה מקיימת פעילות עסקית ענפה, עם חוזים בהיקף של כמיליארד דולר עד כה. אלביט מערכות אוסטרליה פועלת ממספר אתרי פיתוח וייצור במדינה. בין הפעילויות המרכזיות של אלביט מערכות אוסטרליה ניתן למנות את אספקת מערכות הלוחמה הרשתית (מערכות ניהול קרב ומחשבים טקטיים) לצבא היבשה האוסטרלי, הפעלת מרכז אימון סייבר, אספקת אלפי כוונות מתקדמות לנק״ל אוסטרליה", אומרים בחברה.

בחודשים האחרונים הודיע הצבא האוסטרלי כי מערכת ההגנה האקטיבית ״חץ דורבן״ תותקן על הדור הבא של הנגמ"שים של צבא אוסטרליה.

חיים דלמר, מנכ״ל חטיבת התקשו״ב והסייבר באלביט מערכות, אמר: ״אני גאה בהישגים ובצמיחה שלנו באוסטרליה, ובמחויבות שלנו לאוסטרליה. הצמיחה וההתרחבות שלנו במדינה הנן עדות לחשיבות היחסים והאמון שיש לנו עם השותף המרכזי שלנו - צבא אוסטרליה״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית