מיליפול 2019: קופטרפיקס משיקה שני מוצרים חדשים

החברה הישראלית השיקה בתערוכה בצרפת מערכת סיור אוטונומית המבוססת על חרפן זעיר במקל 250 גרם. אותה מערכת זכתה בתחרות החדשנות של התערוכה. בנוסף, השיקה החברה את הרחפן ERE95 Pro

 

הביתן של קופטרפיקס בתערוכת מיליפול 2019 בצרפת

החברה הישראלית קופטרפיקס, המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות של רחפנים, משיקה בתערוכת מיליפול 2019, המתקיימת בימים אלו בפריז, שני מוצרים חדשים. מוצר אחד הוא מערכת הסיור האוטונומית APS250, המבוססת על רחפן זעיר במשקל 250 גרם עם יכולות יום/לילה, נחיתה מדויקת ותחנת עגינה אוטונומית. המערכת זכתה בפרס החדשנות של תערוכת מיליפול 2019.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

החברה השיקה בנוסף את הרחפן ERE95 Pro, המיועד לכל מטרה עם משקל נשיאה מקסימלי של 10 ק"ג, בעל ביצועים טובים (מהירות של 100 קמ"ש) וקומפקטי (קוטר של 125 ס"מ). הרחפן ניתן לקיפול לתוך תיק נשיאה בלחיצה אחת, ויכול לשהות באוויר יותר מ-60 דקות באוויר עם מצלמה כפולה, יום/לילה.

לדברי אלון סבירסקי, מנכ"ל קונטרפיקס, "החברה עובדת בצמוד עם האינטגרטורים המובילים בעולם ועם תעשיות ייצור HLS, צבא, תעופה וחלל. אנו מיישמים טכנולוגיות מתקדם לתוך תחום הרחפנים. הרחפנים הייחודיים שלנו טסים לפחות ב-25-40% יותר זמן מכל רחפן מסחרי הקיים בשוק, מצוידים במצלמות יום/לילה המובילות בעולם, בעלי יכולת עיבוד תמונה מתקדם בזמן אמת, נחיתה מדויקת ותחנות עגינה ייחודיות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית