הביתן הישראלי במיליפול: הגדול ביותר שהיה עד כה

עשרות חברות ישראליות מציגות בביתן הישראלי בתערוכה החשובה בפריז. אחת החברות אף זכתה בתחרות חדשנות המקיימת במסגרת האירוע. סיקור מיוחד מתערוכת מיליפול 2019

 
הביתן הישראלי במיליפול: הגדול ביותר שהיה עד כה

הביתן הישראלי במיליפול 2019

תערוכת מיליפול 2019 שנפתחה השבוע בפריז, הנחשבת לתערוכת הדגל של תחום ביטחון המולדת באירופה, מארחת גם ביתן הישראלי. הביתן, שמאורגן על ידי מכון היצוא בשיתוף עם מנהל סחר חוץ וכמה נציגויות ישראליות באירופה, הוא הגדול ביותר שהיה עד כה. משתתפות בו 31 חברות ישראליות הצפויות להיפגש עם משלחות מהמגזר הציבורי והפרטי מצרפת, איטליה, גרמניה, סינגפור ומדגסקר, כמו גם עם אלפי המבקרים הנוהרים לתערוכה.

בין החברות המציגות בביתן הישראלי: חברות מסורתיות כדוגמת רפאל, פרונט-ליין, ליאור טקסטיל, אמיסל, אופגל, שלדות ועוד. לצד ניתן למצוא חברות חדשניות כגון קומיוניקייט, טוקה, קורטיקה מתחום הסייבר וחברות דוגמת קופטרפיקס, אפולושילד ו-ArtSys 360  מתחום האמצעים הבלתי מאוישים.

לדברי אלון שחק, המנהל החדש של ענף ביטחון המולדת, תעופה וחלל במכון היצוא, "השנה צפויים להגיע לביתן הישראלי גורמים בכירים מגופי משטרה, מגיבים ראשונים, תאגידים בתחום התעופה והתחבורה, גופי אבטחה גדולים, מפיצים ואינטגרטורים, שהמשותף לכולם הוא הרצון להכיר את הפתרונות הישראליים, הנחשבים למובילים בשוק".

שתי חברות מהביתן הלאומי הישראלי, Be Startegic Solutions ו-CopterPIX, העפילו לגמר תחרות החדשנות של תערוכת מיליפול. אתמול הוכרז כי חברת CopterPIX זכתה במקום הראשון בקטגוריית הרחפנים של התחרות.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל