חברה ישראלית מכרה למדינה זרה מערכת להגנת שיירות

Netline תספק למדינה בדרום מזרח אסיה מערכת שמגינה מפני מטעני צד. המערכת משדרת אותות שיבוש ש"עוטפות" את השיירה

 

חברת Netline הישראלית זכתה בחוזה לאספקת מערכת להגנה על כלי רכב של שיירת ראש מדינה מפני מטעני צד, עבור מדינה בדרום מזרח אסיה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

החברה מפתחת ומייצרת מערכות לחימה אלקטרונית (EW) נגד מטעני צד והיא מרחיבה את נוכחותה באזור אסיה-פסיפיק, שם חתמה באחרונה על כמה חוזים חדשים.

המערכת החדשה C-GUARD REACTIVE JAMMER מיועדת להגנה על כלי רכב, מסייעת לגילוי מטעני צד ומונעת הפעלה מרחוק של מטעני צד באמצעות שידור רדיו. המערכת משדרת אותות שיבוש ה"עוטפות" שיירה של כלי רכב של ראש המדינה או שיירה אחרת. Netline פיתחה מוצרים נוספים שחלקם נישאים בידי אדם (MP) או שהם מותקנים בכלי רכב, ומערכות כאלו סופקו למשטרה במדינה באסיה.

מטעני צד (IED) מופעלים בדרך כלל על ידי  מכשירי רדיו כמו טלפון סלולרי או ווקי-טוקי, והם מהווים איום חמור במלחמה א-סימטרית כיוון שקל לייצרם. מנכ"ל החברה, יאלון בהט, אומר כי מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, והחברה משתפת פעולה עם ארגוני ביטחון בארצות רבות. "נטליין מספקת את מוצריה לכוחות ביטחון ולארגוני הגנת המולדת (HLS). המוצרים כולם עתירי ניסיון מבצעי ופועלים בתנאים סביבתיים קשים לשם הגנה על כוחות צבא וארגוני ביטחון במדינות רבות", אמר בהט.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית