בכיר בשב"כ באירוע לזכר רבין: "היום אנחנו פועלים אחרת"

כך אמר ראש אגף האבטחה בשב"כ, ששירת בעת רצח ראש הממשלה המנוח ביחידה לאבטחת אישים. "עושים את המיטב על מנת להתפתח ולשמש מגן אנושי לאישים המופקדים בידינו". ראש השב"כ נדב ארגמן: "עלינו לשנן את הלקחים שלמדנו מרצח ראש הממשלה"  

 

ראש השב"כ נדב ארגמן בטקס הזיכרון לזכר יצחק רבין ז"ל . צילום: תקשורת שב"כ

ראש אגף האבטחה בשב"כ, ששירת בזמן רצח רבין ביחידה לאבטחת אישים, התייחס היום (א') לרצח ועל השלכותיו על השירות בימינו.

במהלך טקס מיוחד שהתקיים במטה השב"כ לציון יום הזיכרון ה-24 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, אמר ראש האגף: "רצח רבין מלווה אותנו בכל תפקיד בכל מקום ובכל עת. היום, אנו פועלים אחרת ועושים את המיטב על מנת להתקדם, להתפתח ולשמש כמגן אמיתי לאישים המופקדים בידינו. אנו מגנים על חיי אדם, על סמלים ועל הדמוקרטיה", אמר.  

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"המפגש הזה", הדגיש ראש האגף, "ביום הזיכרון השנתי, חשוב לכולנו, אבל בעיקר לאנשים המהווים את דור ההמשך בשירות. תמונתו של יצחק רבין נמצאת כאן בכל חדר, על כל קיר, ובכל יום עלינו להמשיך, לזכור ולהפנים את הלקחים והתובנות כדי שנוכל לממש את ייעודנו באופן במיטבי בכל יום מחדש".

ראש השב"כ  נדב ארגמן, נאם בטקס ואמר: "ביום השנה ה-24 לרצח, חי בנינו דור של אנשים צעירים שלא ידעו את יצחק רבין. הם האנשים שיעצבו כבר בשנים הקרובות את פניה של מדינת ישראל ואת עתידה. עבורם וגם עבורנו עלינו להקפיד ולשנן את הלקחים שלמדנו מרצח ראש הממשלה".  

"דמותו של יצחק רבין משקפת עבורנו, בחזון, בעשייה, את הערכים והתכונות שאנו מבקשים ליישם בחזיתות שבהן אנו מתמודדים: להיות לוחמים אמיצי לב, פטריוטים, ישרי דרך. לאמץ את הראייה המפוכחת, את הירידה לפרטים, את החשיבה האנליטית. להאמין בחזון, לקחת סיכונים - ולהוביל קדימה. חשוב שנזכור את רבין ואת מורשתו. חשוב שנלמד ונלמד את לקחי הרצח הנורא.  כל זאת, כדי שנוכל להמשיך ולהגן על העם שלנו, הארץ שלנו והמדינה שלנו - להמשיך לשמור עליה מכל משמר", אמר ראש השירות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית