איראן הציגה מל"ט דו-מנועי חדש תוצרת בית

טהרן ממשיכה בייצור העצמי של כלי טיס בלתי מאוישים, והפעם חשפה את הכלי הנוכחי הדו-מנועי

 
איראן הציגה מל"ט דו-מנועי חדש תוצרת בית

המל"ט כפי שנחשף בתקשורת האיראנית

איראן הציגה השבוע בתערוכה בטהרן מל"ט חדש דו-מנועי תוצרת איראנית. הכלי הוצג בתערוכה של מוצרים תוצרת בית וטכנולוגיות מתקדמות.

סוכנות הידיעות האיראנית TASNIM דיווחה שהמל"ט החדש בנוי מחומרים מרוכבים, ונבנה בתעשייה הפרטית באיראן. לא נמסרו פרטים נוספים על כלי הטיס, אלא רק שמדובר במל"ט הדו-מנועי השני שיוצר באיראן, הראשון נקרא SARIR.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

איראן חשפה לאחרונה את מה שהיא הגדירה "הדור החדש של כלי טיס בלתי מאוישים" – המל"ט Kian. לטענת איראן, לכלי הבלתי מאויש יש רמת דיוק גבוהה של פגיעה במטרות. המל"ט נחשף בטקס מיוחד שנערך בנוכחות מפקד ההגנה האווירית באיראן, גנרל עלירזה סבאהיפרד.

הגנרל אמר בטקס שהכלי הבלתי מאויש החדש מיוצר בשני דגמים, ומיועד למשימות של סיור, תצפית ואיסוף מודיעין. "קיאן" פותח כולו על ידי מומחים וטכנאים איראניים במשך כשנה.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות