אבן דרך משמעותית למטוסי סופר הרקולס C-130J
מטוסי התובלה של היצרנית לוקהיד מרטין צברו שני מיליון שעות טיסה בכל העולם. סגן נשיא החברה: "מדובר בסוס עבודה בעל פריסה עצומה בכל העולם"
דן ארקין
| 17/10/2019
מטוסי התובלה סופר הרקולס C-130 J ("שמשון" בחיל האוויר הישראלי) עברו את רף שני מיליון שעות טיסה אצל עשרות חילות האוויר בעולם, ובתוכם 22 מפעילים ב-18 מדינות, כולל ישראל.
אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר
חברת לוקהיד מרטין מסרה כי טיסת הבכורה של המטוס הייתה באפריל 1996, ומאז ביצעו מטוסי התובלה הללו מגוון של משימות מבצעיות-קרביות, תובלה, תדלוק אווירי, מבצעים מיוחדים, חילוץ והצלה, כיבוי אש אווירי, סיוע הומניטרי, חיזוי ותובלה מסחרית.
סגן נשיא לוקהיד מרטין, רוד מקלין, הגדיר את המטוס "סוס עבודה בעל פריסה עצומה בכל העולם". C-130J הוא כיום מטוס התובלה הטקטי המתקדם בעולם, בעל טווח טיסה גדול, והוא כלי הטיס המתקדם והחדיש במשפחת מטוסי התובלה הוותיקים C-130 הרקולס ('קרנף' בחיל האוויר הישראלי). הכלים האלה טסים בעולם כבר 60 שנה וצברו מיליוני שעות טיסה במשימות צבאיות ואזרחיות".
מטוסי התובלה של היצרנית לוקהיד מרטין צברו שני מיליון שעות טיסה בכל העולם. סגן נשיא החברה: "מדובר בסוס עבודה בעל פריסה עצומה בכל העולם"
מטוסי התובלה סופר הרקולס C-130 J ("שמשון" בחיל האוויר הישראלי) עברו את רף שני מיליון שעות טיסה אצל עשרות חילות האוויר בעולם, ובתוכם 22 מפעילים ב-18 מדינות, כולל ישראל.
אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר
חברת לוקהיד מרטין מסרה כי טיסת הבכורה של המטוס הייתה באפריל 1996, ומאז ביצעו מטוסי התובלה הללו מגוון של משימות מבצעיות-קרביות, תובלה, תדלוק אווירי, מבצעים מיוחדים, חילוץ והצלה, כיבוי אש אווירי, סיוע הומניטרי, חיזוי ותובלה מסחרית.
סגן נשיא לוקהיד מרטין, רוד מקלין, הגדיר את המטוס "סוס עבודה בעל פריסה עצומה בכל העולם". C-130J הוא כיום מטוס התובלה הטקטי המתקדם בעולם, בעל טווח טיסה גדול, והוא כלי הטיס המתקדם והחדיש במשפחת מטוסי התובלה הוותיקים C-130 הרקולס ('קרנף' בחיל האוויר הישראלי). הכלים האלה טסים בעולם כבר 60 שנה וצברו מיליוני שעות טיסה במשימות צבאיות ואזרחיות".