אירונאוטיקס הציגה את הכטמ"מים שלה בתערוכה בוושינגטון

אירונאוטיקס מציגה, בשיתוף החברה האמריקנית CHASSIS PLANS את הכלים המתקדמים שלה, וביניהם: אורביטר 4, אורביטר 3 ופגסוס 120

אורביטר 4

שנה אחרי רכישת החברה האמריקנית CHASSIS PLANS, מציגה חברת אירונאוטיקס את מוצריה המתקדמים - הכטמ"מים ORBITER 4, ORBITER 3 ו-PEGASUS 120. החברה האמריקנית מפתחת ומייצרת תחנות עבודה לכלים בלתי מאוישים וציוד מחשבים ליישומים צבאיים ותעשייתיים. בין לקוחותיה חברות כמו בואינג, לוקהיד מרטין וג'נרל דיינמיקס.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

שתי החברות יופיעו במשותף בתערוכת AUSA בוושינגטון ויציגו את שלושת הכטמ"מים המובילים: אורביטר 4 הוא כטמ"מ רב-משימתי הנושא שני מטע"דים, לפי רצון הלקוח. הוא יכול לשאת מכ"ם סיור ימי, חיישן ליירוט שידורים סלולריים, תקשורת לוויינים ומטע"ד אלקטרו-אופטי מתקדם תוצרת קונטרופ. אורביטר 4 מתאים לפעילות יבשתית וימית. שהייה באוויר עד 24 שעות ורום טיסה מרבי של 18 אלף רגל.

אורביטר 3 הוא כטמ"מ המיועד למשימות צבאיות והגנת המולדת HLS. יש לו טווח מבצעי של עד 100 ק"מ ושש שעות שהייה באוויר. המערכת היא אוטונומית, היא כוללת מטע"ד אלקטרו-אופטי ואינפרה-אדום מיוצב. המוצר נמכר עד כה לעשרות לקוחות בעולם.

פגסוס 120 הוא כטמ"מ טקטי רב-משימתי, מטע"ד במשקל 75 ק"ג. הוא מיועד בעיקר למשימות הגנה ושמירת ביטחון. הוא בעל יכולת המראה ונחיתה אנכית VTOL, ומתאים גם למשימות אזרחיות, למשימות מיוחדות ולסיוע לכוחות מיוחדים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית