מהקיבוץ לארה"ב: פלסן הציגה טכנולוגיות להגנה על רכבים צבאיים

החברה הישראלית, שממוקמת בקיבוץ סאסא, הציגה בתערוכה בוושינגטון טכנולוגיות חדשות בתחום הגנה על רק"ם, מסוקים, מטוסים וכלי שיט בארץ ובצבאות זרים

מהקיבוץ לארה"ב: פלסן הציגה טכנולוגיות להגנה על רכבים צבאיים

לוח הגנת שריון של פלסן. צילום: באדיבות החברה

החברה הישראלית פלסן סאסא וחברת הבת שלה בארה"ב מציגות בתערוכת AUSA בוושינגטון טכנולוגיות חדשות להגנה על כלי רכב משוריינים קרביים וטקטיים, וגם להגנה על מסוקים, כלי שיט ומטוסים.

באחרונה זכתה החברה מקיבוץ סאסא בגליל העליון בכמה מכרזים בינלאומיים, ביניהם תכנית להגנה על רק"ם של צבא ארה"ב, לה מציעה פלסן סאסא את הטכנולוגיה החדישה ביותר RAZOR A-ERA להגנת שריון מפני מגוון של איומים בליסטיים. וכן שיטות להגן על הנגמ"ש 'ברדלי' של צבא ארה"ב מפני מוקשים.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

ARMY RECOGNITION דיווח כי פלסן סאסא זכתה גם במכרזים של ג'נרל דיינמיקס ושל חברה קנדית לפיתוח ואספקה של מושבים מיוחדים סופגי אנרגיה לרכב פיקוד של צבא קנדה.

לפלסן סאסא חברות בנות בארה"ב ובצרפת. החברה-בת בארה"ב, PNA, משתפת פעולה עם יצרנים אמריקניים לייצור פתרונות הגנת שריון למגוון כלי רכב. הטכנולוגיות החדישות של החברה הישראלית יצרו ביקושים והשתתפויות בתכניות צבאיות בארה"ב, באוסטרליה ובכמה מדינות באירופה.

לוחות שריון שונים של החברה מותקנים ביותר מ-20 אלף כלי רק"ם וכן במסוקים ובמטוסי תובלה. רבים מלוחות ההגנה עשויים מחומרים מרוכבים (COMPOSITES)  שהם קלי משקל ונותנים הגנה מפני איומים בליסטיים ורסיסים.

אחד ההישגים החשובים של פלסן סאסא הוא פיתוח שלוש מערכות של שריון להגנה על המשחתות החדישות ביותר של הצי האמריקני מדגמי DDG-1000 ZUMWALT .

אולי יעניין אותך גם