פאורסיה משיקה מרכז פיתוח בתחום הסייבר בישראל

צלם: Yaniv Israel Alon        

"בתל אביב גילינו אקו-סיסטם שאין דומה לו בעולם בתחום הסייבר", כך אמר פטריק קולר מנכ"ל חברת פאורסיה הצרפתית מובילה עולמית בתחום טכנולוגיות הרכב, באירוע השקת מרכז החדשנות של החברה בישראל בתחילת החודש. האירוע התקיים בבניין העסקים מידטאון תל אביב, במשרדים החדשים של חברת הבת הישראלית פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס המנוהלת על ידי אורי פחטר. 

פטריק קולר ציין כי לפני חמש שנים פאורסיה התחילה לבצע השקעות בחברות סטארט אפ באמצעות קרן ההשקעות פאורסיה ונצ'רס. זיהינו אקו-סיסטמס בעולם בעלי התמחות של ידע וטאלנטים. לדוגמא בטורונטו זיהינו אקוסיסטם בתחום חיזוי המצב הבריאותי. בתל אביב גילינו אקו-סיסטם שאין דומה לו בעולם בתחום הסייבר סקיוריטי וטכנולוגיות חישה. מה שקורה בישראל הוא מדהים, הדינמיות, האווירה, דבר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. יש לנו שתי משימות בישראל מצד אחד פיתוח פתרונות סייבר סקיוריטי ומצד שני המשך סקאוטינג אחר סטארטאפים.

המרכז הישראלי יהווה מרכז בינלאומי של החברה אליו יגיעו מכל החטיבות העסקיות, והחברות הבנות של פאורסיה הממוקמות ברחבי העולם על מנת ללמוד את תחום הסייבר סקיוריטי, ולאתר באמצעות מערך הסקאוטינג המקומי טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה עבור החטיבות העסקיות של הקבוצה, ואני מקווה שנמשיך להתרחב בישראל. 

האירוע התקיים בהשתתפות מנהלים בכירים של החברה ביניהם: רנה דיסט סמנכ"ל מערכות מידע, אוליביה דלואה, מנהל אבטחת מידע של הקבוצה, ואנטואן דויון, סמנכ"ל אסטרטגיה חדשנות. גם שגריר צרפת בישראל מר אריק דנון, הגיע לפתיחה ודיבר על השקעות של חברות צרפתיות בישראל והגדלת היקף שיתוף הפעולה עם האקו סיסטם של החדשנות בישראל. אורי פחטר שמונה למנכ"ל חברת הבת בישראל- פאורסיה סקיוריטי טכנולוג'יס בירך על הרחבת הפעילות של פאורסיה בישראל, אשר החלה בסוף 2016 וכללה איתור טכנולוגיות, חדשנות והזדמנויות השקעה והניבה, בין היתר, את ההשקעה של פאורסייה ב-גארדנוקס.

עוד הגיעו לאירוע, נציגים מקומיים של יצרניות רכב ויצרניות משנה בינ"ל, נציגים ממשרד הכלכלה וממכון היצוא, התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים במשרד ראש הממשלה ו-אקומושן, סטארטאפים איתם עובדת פאורסיה ונותני שירותים של החברה בישראל.   

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית