אלביט תספק ציוד ראיית לילה מתקדם למארינס

חברת הבת האמריקנית של אלביט זכתה בהזמנה של ציוד לחיל הנחתים האמריקני, בהיקף של 23 מיליון דולרים. "הציוד יספק למארינס ניידות מצבית משופרת בלילה", אמרו באלביט

ציוד ראיית הלילה שתספק אלביט. צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה היום (ה') כי חברת הבת שלה בארה"ב זכתה בהזמנה בהיקף של 23 מיליון דולר, במסגרת החוזה לאספקת מערכות ראיית לילה דו-עיניות לצוות עבור המארינס האמריקני.

מאלביט נמסר כי "ההזמנה, שתסופק בעשרת החודשים הקרובים, היא חלק מחוזה המסגרת החמש-שנתי לכמות וזמן בלתי קבועים בסך 249 מיליון דולר, שהתקבל ב-6 בספטמבר 2019 על ידי פעילות ראיית הלילה של חברת האריס". החוזה התקבל כמה ימים לפני השלמת הרכישה של החברה על ידי אלביט.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

במסגרת חוזה זה, יסופקו למארינס האמריקני מערכות ראיית לילה דו-עיניות לצוות שמורכבות ממשקפת מגבירת אור כוכבים רבת עוצמה, סנסור תרמי מודולרי לא-מקורר וספק כוח חיצוני אחוד. "הציוד יספק למארינס ניידות והתמצאות מצבית משופרים במהלך פעילות בלילה", מציינים באלביט.

כזכור, בחודש שעבר הודיעה חברת הבת של אלביט בארה"ב על השלמת רכישת פעילות ראיית הלילה של חברת האריס. שווי העסקה – 350 מיליון דולרים.

הרכישה התבצעה בשל המיזוג של האריס עם חברת L3. למעשה, האריס ו-L3 התחרו ביניהן על שוק ראיית הלילה בארה"ב, ולכן הראשונה חויבה למכור את היחידה לאלביט כדי לאפשר את המיזוג. המשמעות היא כי אלביט הציבה את עצמה כאחת משתי החברות היחידות שמוכרות ציוד כזה לצבא ארה"ב. זאת, מבלי לקחת בחשבון את המכירות מחוץ לארה"ב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית