בקרוב: ווטסאפ תאפשר הודעות שימחקו את עצמן

על פי דיווחים באתרים טכנולוגיים, הבעלים של תוכנת המסרים, פייסבוק, תכניס את האפשרות כחלק מהניסיון להחזיר את אמון המשתמשים שלה בעקבות פרשת קיימברידג'

 

אילוסטרציה: AP

אם הצפנה מקצה לקצה לא מספיקה כדי לשמור על ההודעות חשאיות בווטסאפ מפני שירותי ביטחון ופושעים, בפייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, רוצים להוסיף הודעות שימחקו את עצמן. כך לפי פרסום של Thenextweb . בהנחה ולא תהיה רגולציה שתחייב את פייסבוק לשמור הודעות בשרת ממשלתי סודי בארה"ב, מדובר על נדבך נוסף בדרך של החברה להפוך לאחד המותגים הטכנולוגיים שמזוהה עם שמירה על פרטיות.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מאז פרשת קיימברידג' אנליטיקס, פייסבוק משקיעה מאמצים רבים להבטיח לגולשים סביבה פרטית ומוגנת מפני שימוש זדוני בנתונים שלהם. המטרה היא להחזיר את אמון הגולשים בפלטפורמה החברתית. המהלך של פייסבוק לא מחדש. מספר אפליקציות העברת הודעות פופולריות כמו Messenger Messenger, Telegram ו- Signal מציעות תכונה של "הרס עצמי" של הודעות. עם זאת, עם כ-1.5 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, ווטסאפ היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם.

ככזו, האפשרות לתת הצפנת קצה לקצה והודעות "נשרפות" תאפשר למיליארדי אנשים לשמור על פרטיותם בצורה טובה יותר. על פי דיווח של WABetaInfo, האפשרות עתידה להגיע לשירות באפליקציית Android בגרסת 2.19.275. האתר מצא את תכונת ההודעות שנעלמות בהגדרות הצ'אט הקבוצתיות של WhatsApp. "זה מאפשר לך להגדיר את הטיימר להרס למשך חמש שניות או שעה. היעלמות ההודעות היא תכונה נחמדה כשרוצים לשלוח מידע רגיש למישהו ולא רוצים להשאיר אחריכם שמץ של התכתבויות", כותבים בפרסום.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית