נסראללה מאיים על ישראל: "נפלוש לפלסטין הכבושה"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התראיין למגזין שיוצא לאור על ידי משרדו של חמינאי, ושיגר שלל איומים על ישראל. "אנחנו עכשיו במתקפה, יש לנו מודיעין טוב", אמר

 

סולימאני, נסראללה וחמינאי. התמונה החריגה שפורסמה על שער המגזין בו התראיין נסראללה

כמעט חודש אחרי הנקמה שלו בגבול הצפון וירי טילי הנ"ט הכושל, מקצין מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, את האיומים נגד ישראל ואף מאיים בפלישה. בראיון למגזין שיוצא לאור מטעם משרדו של מנהיגה העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר נסראללה: "יש לנו מודיעין טוב מאוד על האויב. אנחנו משיגים אותו באמצעים שונים עבור כל מלחמה עתידית או פעולה של ישראל".

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"יש לנו מודיעין טוב ומתעדכנים בצורה טובה בכל האירועים וההתפתחויות בישות האויב, בין אם באמצעים גלויים ובין אם נסתרים. האויב נמצא עכשיו במגננה. תמיד אנחנו היינו במגננה, עכשיו אנחנו במתקפה, אנחנו מאיימים עליהם שנכנס לפלסטין הכבושה. המשוואה השתנתה וזה השתנה הרבה בזכות איראן, בהנהגתו חמינאי.

נסראללה ציין עוד כי "אמריקה תומכת עד כה בישראל ומונעת מהלבנונים לנסות להפיק נפט וגז בדרום לבנון. חברות אשר יבואו זקוקות לערובות, ואמריקה תעניש כל גורם שיגיע וינסה להפיק נפט וגז באזור זה". בראיון הדגיש עוד נסראללה כי לבנון זקוקה לסוריה ושיתוף פעולה עמה, "אך חלק מהפקידים בלבנון, מכיוון שיש להם קשר לארה"ב וסעודיה, אינם משתפים פעולה עם סוריה".  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית