פורסמה תמונה של חמינאי, נסראללה וסולימאני

אתרו הרשמי של המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם תמונה נדירה שלו יחד עם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, ומפקד כוח קודס סולימאני. באתר אל-מנאר צוין כי התמונה צולמה לאחרונה, אך מהימנותה לא ברורה

התמונה שפורסמה באתר של חמינאי ואל-מנאר

האתר הרשמי של מנהיגה העליון של איראן עלי חמינאי ואתר אל-מנאר של חיזבאללה, פרסמו תמונה של חמינאי, יחד עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ומפקד כוח קודס, הגנרל קאסם סולימאני. מדובר בתמונה נדירה ביותר, ולא ברורה מידת מהימנותה.

היא פורסמה במקור באתר האינטרנט הרשמי של חמינאי, שם היא מוצגת גם כשער למהדורה אלקטרונית של מגזין. באותו מגזין התפרסם ראיון עומק עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ומפקד כוח קודס סולימאני.

כאמור, לא ברור מתי ואיפה צולמה התמונה. כידוע, מזכ"ל חיזבאללה נסראללה נמצא לרוב במקומות מסתור ובונקרים ומיקומו נשמר בסוד רב ומידור, מחשש שיחוסל.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בתוך כך, אתמול נאם נשיא איראן, חסן רוחאני, בעצרת הכללית של האו"ם והתייחס למתיחות במזה"ת ובמפרץ הפרסי. הוא הזהיר כי האזור נמצא על סף התמוטטות ו"שטות אחת עלולה להצית אש גדולה", כל זאת על רקע ההאשמות של המעצמות וארה"ב כי איראן עומדת מאחורי התקיפה במתני הנפט בסעודיה.

"אסור לנו להתייחס בסובלנות להתערבות פרובוקטיבית של זרים. אנחנו צריכים להגיב בהחלטיות ובתקיפות לכל סוג של הפרה של הביטחון והשלמות הטריטוריאלית שלנו", אמר הנשיא האיראני. רוחאני התייחס גם לסכסוך בין ישראל לפלסטינים ואמר: "המזרח התיכון בוער בלהבות מלחמה. העם הפלסטיני המדוכא הוא הקורבן הגדול ביותר".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית