מנכ"ל לאונרדו: "מחפשים טכנולוגיות מעניינות בסייבר"

אלסנדרו פרופומו אמר בכנס סייברטק אירופה, שנערך ברומא, כי החברה מחפשת שיתופי פעולה עם חברות היי-טק בתחום אבטחת סייבר

 
מנכ"ל לאונרדו: "מחפשים טכנולוגיות מעניינות בסייבר"

אלסנדרו פרופומו, מנכ"ל תאגיד הענק לאונרדו בפתח הכנס

 

תאגיד הביטחון האיטלקי לאונרדו מחפש שיתופי פעולה עם חברות היי-טק בתחום אבטחת הסייבר, כך אמר אתמול (שלישי) המנכ"ל אלסנדרו פרופומו בכנס סייברטק אירופה, הנערך ברומא.  

על פי דיווח ברויטרס, הקבוצה שבשליטת המדינה, שארגון האמנה הצפון אטלנטית (נאט"ו) ומשרד ההגנה של בריטניה בין לקוחותיה לאספקת מוצרי ושירותי אבטחת סייבר, הקימה לאחרונה חטיבה חדשה המתמחה בתחום. החטיבה מעסיקה כ-1,500 עובדים והיא מגלגלת מחזור שנתי של 400 מיליון יורו (440 מיליון דולר), המהווים 3% מכלל הכנסותיו של לאונרדו.

"אנו מסתכלים על חברות קטנות שיש להן טכנולוגיות מעניינות", אמר פרופומו לעיתונאים בשולי כנס סייברטק אירופה והוסיף כי הוא יכול להסתכל על השקעות במניות כמו גם על הסכמי שיתוף פעולה. בנאום בכנס אמר פרופומו כי השוק העולמי למוצרים ושירותים בעסקי אבטחת הסייבר מוערך ב-180 מיליארד דולר עד שנת 2021.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות