אלביט תספק חלקי מבנה למטוס ה-F-15

סאיקלון, חברת בת בבעלות מלאה של אלביט, נבחרה על ידי בואינג לאפסקת חלקים למטוסי הקרב

 

אלביט הודיעה היום (ג') כי חברת הבת שבבעלותה, סאיקלון, נבחרה על ידי בואינג לאספקת חלקי מבנה עבור מטוסי ה-F-15. סאיקלון תספק חלקי מבנה כולל מיכלי דלק נתיקים, פיילונים, מייצבי גובה ומתאמים למטוס ה-F-15.

יורם שמואלי, מנכ"ל חטיבת כלי טיס באלביט מערכות אמר: "אלביט היא ספק של בואינג שנים רבות, בייחוד עבור תוכית ה-F-15, תוך עמידה באיכות, זמני אספקה ויעילות כלכלית. מטוס ה-F-15 הינו פלטפורמה מהותית בפורטפוליו שלנו מעל שני עשורים ואנו מצפים להמשיך את העבודה המשותפת שלנו עם בואינג בעתיד".

הודעה זו מצטרפת לזכייה נוספת של אלביט ועל פיה חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב תספק את מערכות אוויוניקה ומערכות אימון מרובד למטוס האימון החדש של חיל האוויר האמריקני.

נציגי החברות. צילום: אלביט מערכות

אלביט אמריקה תספק שורה של מערכות אוויוניקה למטוס האימון ה-T-X, בניהן מערכות תצוגה עילית, מסכי תצוגה רחבים ולוח בקרה קדמי. בנוסף, החברה תספק תקשורת נתונים אווירית וקרקעית אשר תאפשר את הפעלתן של מערכות אוויוניקה וירטואליות במטוס וכן את יכולת האימון המרובד.

מטוס ה-T-X. צילום: באדיבות אלביט מערכות

יכולת אימון חדשנית זו מדמה את מערכות האוויוניקה המתקדמות ואת הסנסורים ומערכות הנשק המותקנות על מטוסי קרב מדור 5, דוגמת מטוס ה F-22 ומטוס החמקן F-35, ובכך תאפשר למתאמנים על מטוס ה T-X לתרגל הפעלה של המערכות המתקדמות ביותר גם במטוס אימון שעלויות ההפעלה שלו נמוכות באופן משמעותי מאלו של מטוס קרב מתקדם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית