רובה תשעה מ"מ חדש מתוצרת אמתן

החברה הישראלית השיקה את רובה ה-MZ 9S PCC שמציע שילוב מאוזן בין דיוק ותפעול 

רובה תשעה מ"מ חדש מתוצרת אמתן

הרובה החדש של אמתן. צילום: באדיבות החברה

חברת אמתן הישראלית, יצרנית כלי נשק קלים, השיקה היום (ב') את רובה ה-MZ 9S PCC  בקליבר 9 מ"מ כפלטפורמת (PCC Pistol Caliber Carbine) מדויקת במיוחד, הכוללת קנים קצרים באורך "5 ו-"7 וקנים ארוכים באורך "14.5 או "16, לשיפור הדיוק.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בשנים האחרונות, גדלה הפופולריות בירי בקליבר אקדח Pistol Caliber Carbine (PCC) בקרב קלעים תחרותיים, המעדיפים שימוש בתחמושת זמינה וכלי ירייה עם רתע נמוך.

ה-MZ 9 S PCC מציע שילוב מאוזן בין דיוק ותפעול, ותוכנן במיוחד לתחרויות PCC עם מגוון גדול של אביזרים סטנדרטיים, אורכי קנה ותצורת קת. בנוסף, ל-MZ 9S PCC  יש אופציה של הדק סטנדרטי או הדק דו-שלבי קל.

יוזכר כי כבר בתערוכת IWA 2018 בחודש מרץ 2018 חשפה החברה את תת-המקלע/אקדח 9 מ"מ מתוצרתה, MZ 9S חצי אוטומטי, המבוסס על פלטפורמת רובה ה-MZ-4 של החברה.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, רון פולק, הסביר שתחום ה-PCC הוא תחום שהדרישה לנשק מודרני מדויק עולה ממדינות רבות, כולל ישראל, ולכן אמתן לקחה את הפלטפורמה של התת מקלע MZ-9 המצליח, שנמכר ללקוחות מיוחדים ברחבי העולם, והפכה אותו לפלטפורמת קלעים "אזרחית" עם רמות דיוק שלא נראו בתחום ה-9 מ"מ.

"פלטפורמת ה-AR15 שעליו מבוסס ה-MZ-9 מאפשרת לקלעים לבצע שדרוגים רבים ממגוון ספקים קיימים, של אבזרים לתחום ה-PCC והצליפה. ה-MZ-9 S PCC זמין לרכישה עבור קהל הקלעים בארץ ממגוון חנויות נשק", אמר פולק.

 

אולי יעניין אותך גם