דיווחים בסוריה: מל"ט הופל מדרום לדמשק

כלי תקשורת במדינה טוענים כי מערכת ההגנה האווירית יירטה כלי טיס בלתי מזוהה מעל העיר עקרבה, דרומית לבירה. דיווחים על פיצוצים עזים שנשמעו בפרברי דמשק

דיווחים בסוריה: מל"ט הופל מדרום לדמשק

צילום ארכיון: AP

כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי מערכת ההגנה האווירית הסורית הצליחה ליירט כלי טיס בלתי מאויש. על פי הדיווחים היירוט אירע מעל העיר עקרבה שמדרום לפרבריה הדרומיים של הבירה דמשק. בתחילה פורסמו השערות כי מדובר בתקיפה אווירית, לאחר שנשמעו פיצוצים עזים באזור.

הדיווחים בסוריה מגיעים לאחר הפרסומים הלילה על כלי טיס בלתי מזוהים שתקפו גורמים המזוהים עם איראן בסמוך לגבול בין סוריה ועיראק באזור אל בוכמאל. על פי הדיווחים בכלי תקשורת ערביים, ההתקפה בוצעה נגד מיליציות איראניות, ובמסגרתה נהרגו חמישה  בני אדם.

בימים האחרונים דווח על תקיפות נוספות באזור גבול סוריה-עיראק. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח שלשום על תקיפה שבוצעה באמצעות כלי טיס במזרח סוריה. הארגון טען כי בתקיפות באזור אל בוכמאל, נהרגו עשרה פעילים המזוהים עם המיליציות האיראניות.

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022