מל"ט המטרה החדש של קינטיק מעורר עניין בישראל

החברה הכריזה על השקת הדור הבא של מל"טי המטרה ממשפחת Banshee. על פי החברה, המל"ט החדש מגדיל את היכולות הקיימות בביצוע ניסויי בחינה של מערכות נשק שנמצאות בפיתוח. הוא צפוי לעורר עניין רב עם הצגתו הראשונה בישראל בכנס UVID 2019

 

מל"ט המטרה החדש של קינטיק Banshee NG

חברת קינטיק מטרות (QinetiQ) הכריזה על השקה של הדור הבא של מל"טי המטרה ממשפחת ה- Banshee ה-Banshee NG, מל"ט מטרה שיכול לדמות טילים וכלי טיס מהירים מונעי סילון, המטרה החדשה מגדילה את היכולות הקיימות בביצוע ניסויי בחינה, הערכה והדגמה של מערכות נשק קיימות ובפיתוח. המערכת תוצג לראשונה בישראל בתערוכה בכנס הכלים הבלתי מאוישים UVID 2019. המערכת צפויה לעורר עניין רב בקרב התעשיות הביטחוניות והגופים בישראל שעוסקים בהגנה אווירית.

החברה, שפעילה בארץ שנים רבות ומיוצגת ע"י חברת אלול טכנולוגיות, מציינת כי ה-Banshee NG נבנה בכדי לאפשר לנאט"ו ובנות בריתה להתאמן נגד איומים אוויריים מהירים, תוך הערכה של הסיכונים כבר בשלב המוקדם של זיהוי האיום המתפתח.

ה-Banshee NG הוא הדור החמישי במשפחת מל"טי המטרה של קינטיק ומצטרף ל-Banshee Whirlwind, Jet 40, Jet 80 וה-Jet 80+. לקוחות שירכשו את ה-Banshee NG יפעילו מל"טי מטרה הפועלים בתחום מהירויות גבוהות יותר (מעל 250 מטר לשנייה), בגובה גבוה יותר (עד 12 ק"מ) ובעל יכולת תמרון גבוהה יותר (עד 9 ג'י), כולל יכולות טיסה בגובה נמוך מעל המים (3 מט') ובעל חתימת רדאר נמוכה יותר.

החברה טוענת כי פיתוח יכולות ההערכה של סיכונים אוויריים היא חלק מרכזי באסטרטגיה של קינטיק – אספקה של שירותי אימון, ניסוי והערכה ברמה עולמית לממשלות וארגונים צבאיים ברחבי העולם.

פיטר לונגסטאף (Peter Longstaff), מנהל קינטיק מטרות, מסר בהודעה לעיתונות שפורסמה ב-UK Defence Journal: " ה-Banshee NG הוא עליית מדרגה עבור משפחת ה - BANSHEE וכן עבור כלל הגופים העוסקים בניסויי הבדיקה והערכה, אשר מחפשים לרכוש במחיר סביר מטרות אוויריות איכותיות, מהירות, בעלות יכולת תמרון גבוהה".

מגוון רחב של מדמי מטרה

"הוספת ה-Banshee NG לפורטפוליו של קינטיק מאפשרת לנו לספק ללקוחות מגוון רחב יותר של מדמי מטרה. בזכות כל המטרות שאנו מוכרים, נוכל לספק את הדור הבא של ה- BANSHEE כמוצר למכירה או כפריסה לאתר הלקוח כחלק מחבילת שירות לתמיכה בניסויים או אימונים", אמר לונגסטאף.

יתרון נוסף של ה-Banshee NG, לפי קינטיק, הוא התשתיות וציוד העזר שמספקת החברה יחד עם מל"טי המטרה: "זה כולל יכולת שיגור ממתקן פנאומטי קרקעי, יכולת התקנה של מגוון מטע"דים כגון משבשי רדאר, משבשי טווח וציוד ל"א מתוחכם. כולם מתופעלים ע"י מערכת השליטה ובקרה שמציעה קינטיק.

"מרגע השיגור, מערכת ה-Banshee NG מופעלת ומנוהגת ע"י מערכת ההנחיה הייחודית של קינטיק ומערכת בקרה ייעודית להשמדה במקרה של חריגות מטווח הפעולה, שילוב אשר מאפשר שליטה ובקרה מלאה על המערכת לכל אורך הניסוי. בסיום הניסוי ניתן למבצע את המערכת בזכות יכולת הנחתה במצנח המובנית בכלי".

כאמור, מל"ט המטרה החדש יוצג לראשונה בישראל בתערוכה בכנס הכלים הבלתי מאוישים UVID 2019, שיתקיים ב-7 בנובמבר. לחצו לאתר הכנס.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית