דיווח: אלביט סיפקה הרמס 900 לפיליפינים

אחרי ההרמס 450, צפויים להגיע כעת דגמים של הרמס 900 לפיליפינים, שישמשו את המדינה לפעילות נגד טרור, פשיעה והגנה על מים כלכליים

 
דיווח: אלביט סיפקה הרמס 900 לפיליפינים

הרמס 900 של אלביט. צילום: טל ענבר

לאחר אספקת ההרמס 450, אלביט מספקת לפיליפינים גם הרמס 900. לפי דיווח של MaxDefense, סך הכל הוזמנו שלוש מערכות מסוג זה, כל אחת כוללת שלושה מל"טים. האספקה החלה השנה וצפויה להמשך בשנה הבאה.

המל"טים צפויים לשמש את הפיליפינים למספר מטרות. ראשונה היא המלחמה בטרור במדינה. מדובר בקבוצות מוסלמיות שהתבססו במספר איים ועימותים עמן נמשכים בשנים האחרונות כבשגרה. מטרה נוספת היא מלחמה בפשע. נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, חרט על גדלו את ניקוי המדינה מנגע הסמים. מטרה שלישית היא הגנה על המים הכלכליים של המדינה, הן בהיבט של הגנה על שטחי דיג אליהם פורצות ספינות דיג סיניות וכן הגנה על איים בריבונות הפיליפינים.

 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות