חברת הבת של אלביט בבריטניה זכתה בחוזה לאספקת מערכות אימונים

חברת הבת זכתה בחוזה בהיקף של 38 מיליון דולר ממשרד ההגנה הבריטי, לאספקת מערכות אימון ארטילרי (JFST).מערכות אלה יתמכו גם בתרגילים של כוחות המוצבים על נושאת המטוסים Queen Elizabeth של חיל הים המלכותי הבריטי

 

מאמן ארטילרי נייד של אלביט. צילום: אלביט מערכות יחסי ציבור

אלביט מערכות הודיעה היום (ג') כי חברת הבת שלה באנגליה, Systems UK Ltd. Elbit, זכתה בחוזה בהיקף של כ-38 מיליון דולר ממשרד ההגנה הבריטי, לאספקת מערכות אימון ארטילרי עבור צבא היבשה של אנגליה. מהחברה נמסר כי מערכות האימון הארטילרי תסופקנה במהלך תקופה של שנתיים שלאחריה, ובמשך ארבע שנים נוספות תספק אלביט מערכות אנגליה תחזוקה, תמיכה טכנית והכשרות באתרי הלקוח.

האיומים מאיראן, עזה וחיזבאללה: גיליון חדש למגזין ישראל דיפנס

במסגרת החוזה, תספק חברת הבת מערכות נייחות וניידות אשר מורכבות ממספר סימולטורים מרושתים המיועדים לאימון צוותים, רכובים ורגליים, של תאי לחימה ומפעילי אש. מערכות האימון הארטילרי אף יתמכו בתרגילים של כוחות מילואים ושל צוותים המוצבים בים, כמו אלה שעל נושאת המטוסים Queen Elizabeth של חיל הים המלכותי.

מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה, אמר: "אנו גאים על כך שמשרד ההגנה הבריטי בחר בנו לאספקת מערכות האימון הארטילרי, המעניקות לצבא היבשה הבריטי יכולת חשובה ומספקות לאנגליה, ביחד עם השותפים המקומיים שלנו, יכולת מבצעית מוכחת".

במסגרת הפעילות של אלביט בבריטניה התבצעו מספר פרויקטים בשנים האחרונות. בין היתר הוקם בית הספר לטיסה לחיל אוויר הממלכתי בריטי בפברואר 2016, במיזם משותף של החברה עם KBR. המיזם "אפיניטי" Affinity, זכה בחוזה להקמת שלושה בתי ספר לטיסה. הכנסות Affinity בגין הפרויקט מוערכות בכ- 500 מיליון ליש"ט (כ-713 מיליון דולר), על פני תקופה של 18 שנים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית