סטייג׳ פאנד רוכשת את סימטריה

גדי עברון, מנכ״ל סימטריה - באדיבות סימטריה

סטייג׳ פאנד, קרן השקעות פרטית (private equity) מארה״ב, הודיעה הבוקר (שעון ארה"ב) על רכישת חברת Cymmetria. סימטריה היא ממובילות שוק הגנת הסייבר באצמעות הונאה (Cyber Deception), ומשרדיה ממוקמים בתל אביב ובחוף המזרחי של ארה"ב. לא נמסר סכום העסקה. 

מנכ״ל החברה גדי עברון אמר כי ״העבודה עם סטייג' פאנד כבר הניבה תוצאות חיוביות. שיתוף הפעולה בין הצוותים מאפשר לנו להגיע לפעילות בסדר גודל גבוה בהרבה, מה שיעזור לנו למצב את סימטריה כמנצחת שוק בטווח הארוך. שוק ה-Deception צפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות, והעסקה ממצבתת אותנו לזכות בנתח משמעותי ממנו."

ההנהלה של החברה צפויה לכלול בין היתר את דניאל פרידנלונד, יו"ר סטייג' פאנד ויו"ר חבר המנהלים של סימטריה, ואת גדי עברון, מנכ״ל סימטריה. לצידם יכהנו יונתן ברוורמן, סמנכ"ל התפעול של החברה, דקל בראונשטיין, סמנכ״ל הפיתוח והמוביל הטכנולוגי של החברה, ומצד סטייג׳ פאנד מארי לוגדסן וג'רמי בקר.

בהתייחס לעסקה ציין דניאל פרידנלונד, כי "לסימטריה פוטנציאל עצום לצמיחה ולהובלת שינוי מבני ואקונומי בתפיסת ההגנה של מרחב הסייבר. הטכנולוגיה של סימטריה מעניקה למגינים יתרונות משמעותיים על פני התוקפים, ולדעתנו היא הטובה ביותר בשוק. באמצעות הניסיון המוכח של הקרן שלנו בהאצת הצמיחה של ארגונים לצד ההובלה הטכנולוגית של סימטריה, אין לנו ספק שנגיע רחוק."

סטייג' פאנד תממן את הגידול של מאמצי המחקר והפיתוח של סימטריה במשרדיה בתל אביב, ותעתיק את המרכז העסקי של החברה לדנבר שבקולורדו, לצד המטה העסקי שלה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית