הפיגוע במעיין דני: כוחות הביטחון ביצעו מעצרים

כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה המשיכו במצוד אחר המפגעים שביצעו את הפיגוע בו נרצחה הנערה רינה שנרב ז"ל. במסגרת הפעילות נעצרו כמה חשודים פלסטינים שהועברו לחקירת שב"כ. צפו בתיעוד מאחד המעצרים

פעילות למעצר חשודים במסגרת המצוד אחר המחבלים צילום :דובר צה"ל 

כוחות צה"ל בשיתוף  שב״כ והמשטרה, ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול במעיין דני סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רינה שנרב ז"ל ונפצעו אחיה ואביה, דביר ואיתן שנרב. במסגרת המצוד בוצעו כמה עצורים שהובאו לחקירה בשב"כ.  

תיעוד: כוח צה"ל במעצר אחד החשודים

 

כוחות צה"ל בפעילות באחד הכפרים. צילום: דובר צה"ל 
 
הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, קיים אתמול בזירת הפיגוע הערכת מצב בנוכחות מפקדים בכירים ואנשי שב"כ ומערכת הביטחון. הרמטכ"ל כוכבי אמר במהלך הסיור בשטח: "אני כואב את כאבה של משפחת שנרב ואת הרצחה של רינה ז"ל. אנו נמצאים בעיצומו של מרדף שמובל על-ידי כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה, ומרכזים מאמץ מודיעיני מבצעי רחב לאיתור מבצעי הפיגוע הרצחני והחמור. אני בטוח ביכולתנו לאתר את המפגעים במהרה ובהמשך מתן מענה ביטחוני איכותי ורחב לתושבים המתגוררים ביהודה ושומרון".

 

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי בסיור בזירת הפיגוע. צילום: דובר צה"ל 

מחסום של צה"ל לאחר הפיגוע. צילום: דובר צה"ל 

בתקופה האחרונה חלה הסלמה בטרור ביו"ש וברצועת עזה. אתמול ניסה מחבל לחדור מרצועת עזה לישראל ונורה על ידי כוחות צה"ל שחיסלו אותו. אירוע זה מצטרף לכמה ניסיונות חדירה שסוכלו על ידי צה"ל. וכמובן, אירוע בו בתחילת חודש אוגוסט הצליח מחבל לחדור לשטח ישראל ולפצוע קצין ושני חיילים.

בגזרת יו"ש התגברה כמות הפיגועים, כאשר רק בשבוע שעבר נפצעו שני צעירים בפיגוע דריסה בגוש עציון. מחבל דבר לתוך תחנת אוטובוס ודרס את השניים. שוטר שעבר במקום ולא היה בתפקיד חיסל את המחבל.

באירוע קשה שאירע גם הוא בגוש עציון, נרצח החייל דביר שורק ז"ל, שנדקר בידי שני מחבלים. אחר השניים התבצע מצוד נרחב, בסיומו הם נתפסו על ידי כוחות הביטחון.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית