תיעוד: חיסול המחבל שניסה לחדור לישראל

בסרטון מתוך תצפיות צה"ל על הגבול נראה מחבל, שניסה לחדור אמש לישראל, זורק על החיילים רימונים. הכוח, שנערך בעקבות הזיהוי, חיסל אותו

מתוך סרטון התצפית של צה"ל. צילום: דובר צה"ל 

צה"ל פרסם תיעוד של ניסיון החדירה הלילה בגבול הרצועה. תצפיות צה״ל זיהו מחבל חמוש מתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. הוא השליך כמה רימונים לעבר לוחמי צה"ל, עד שחוסל על ידי הכוח שנערך במקום בעקבות הזיהוי. לא היו נפגעיפ באירוע.

צפו בתיעוד מהאירוע: 

לאחר השיגורים שבוצעו לעבר יישובי הדרום בשבוע האחרון, צה"ל שלח אתמול מסר לחמאס, לפיו עליו לרסן את ארגון הג'יהאד האסלאמי. צה"ל גם הטיל את האחריות לירי לעוטף עזה על הג'יהאד האסלאמי.

בפוסט בפייסבוק, כתב דובר צה"ל בערבית, רס"ן אביחי אדרעי: "רצועת עזה נמצאת בעיצומו של תהליך במסגרתו מבוצעים צעדים אזרחיים שמביאים לשיפורים באופן משמעותי בתחומי החיים האזרחיים ברצועה בטווח הקרוב והרחוק. די להסתכל על מצב החשמל, הדיג, הייצוא והייבוא ברצועה לפני ואחרי".

"ארגון הטרור גא"פ פועל כדי לערער את ההבנות הללו, לשבש אותן ולפגוע בהן. הגא"פ ביצע ומתכנן לבצע פיגועים, בניהם ירי רקטות. ישראל לא יכולה ולא תוכל להשלים עם פיגועים מסוג זה. השלכות שיהיו על אי ביצוע הצעדים שתוכננו להתבצע עבור תושבי הרצועה - מוטלות על גא"פ. על חמאס, המושל ברצועה, לאכוף את מרותו על הגא"פ ולמנוע פיגועים ותוכניות אלה", מדגיש דובר צה"ל בשפה הערבית.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית