בתום 48 שעות של מצוד: נתפסו החשודים ברצח החייל דביר שורק ז"ל

לוחמי הימ"מ של המשטרה בשיתוף צה"ל ובהכוונת שב"כ הצליחו לעצור את השניים, אחד מהם פעיל חמאס, בכפר הפלסטיני בית כאחל. נתניהו: "לכדנו את רוצחיו של דביר"

מתוך מעצר החשודים. צילום: דובר צה"ל 

כוחות הביטחון עצרו הלילה (ש') שני חשודים ברצח החייל דביר שורק ז"ל, בפיגוע דקירה בגוש עציון. לוחמי הימ"מ של המשטרה, בהכוונת שירות הביטחון הכללי ובשיתוף צה"ל, עצרו את השניים בכפר הפלסטיני בית כאחל.

העצורים הם נציר סאלח חליל עצאפרה, בן 24 בית כאחל. הוא מוכר כפעיל של חמאס, ללא מעצרים קודמים. עצור נוס, הוא קאסם עארף חליל עצאפרה בן 30 מהכפר בית כאחל. השניים נעצרו ללא שימוש בנשק והועברו לחקירת שב"כ. חקירת הפיגוע נמשכת.

מעצר אחד החשודים. צילום: דובר צה"ל 

לוחמי צה״ל החרימו את רכב החשודים שעל פי החשד שימש אותם לביצוע הפיגוע. במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות כ-100 פלסטינים שיידו אבנים לעבר לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון בכפר בית כאחל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייחס למעצר ואמר: "אני משבח את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק ז"ל תוך 48 שעות. בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית