תיעוד מרהיב: השיגור של עמוס 17 לחלל

הכי קרוב שיש: SpaceX, שטיל הפלקון שלה שיגר בהצלחה את העמוס 17 הישראלי, פרסמה תמונות שלה וסרטון של השיגור. משלב ההכנות ועד ההמראה - צפו בשיגור המלא

צילומים: SpaceX

חברת SpaceX, שהטיל שלה פלקון 9 שיגר בהצלחה את הלוויין הישראלי עמוס 17 לחלל, מפרסמת היום (ד') תיעוד של השיגור. על פי החברה, זה היה השיגור השלישי והאחרון של הסדרה הזו של פלקון 9.

צפו בשידור המלא והמרתק של שיגור עמוס 17

עמוס 17, של חברת "חלל תקשורת", שוגר כאמור הלילה בהצלחה. על פי חברת "חלל תקשורת", "שיגורו של עמוס 17 מהווה אבן דרך חשובה בפעילות החלל הישראלית וביישום חזונה של 'חלל תקשורת' לשלב בעתיד לוויינים מתקדמים נוספים לצי הקיים, הנותן מענה רחב למדינות וחברות ברחבי העולם. כבר בשלב זה לחברה צבר הזמנות לשירותי תקשורת באפריקה ושירותים נוספים בהיקף של כ-58 מיליון דולר והחברה צופה כי לאחר השיגור יבשילו מהלכי המכירות האינטנסיביים לחוזים גדולים נוספים".

עוד נמסר מהחברה כי "עמוס 17 מחזק את יכולותיה של 'חלל תקשורת' לספק למשתמשי תקשורת לווינים פתרונות מתקדמים ומלאים (Turn Key Solutions), הכוללים בין השאר תכנון רשתות תקשורת, פריסת תחנות קרקע ותחנות שידור, ניהול אתרים מרוחקים ומערך תמיכה כולל".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית