ננו דיימנשן משיקה מדפסת תלת מימד רציפה של מעגלים אלקטרוניים

חברת ננו דיימנשן משיקה את טכנולוגיית ההדפסה החדשה שלה, ה- DragonFly Lights-Out Digital Manufacturing, להדפסת תלת מימד רציפה של מעגלים אלקטרוניים. ההשקה הראשונית בוצעה בשיתוף HENSOLDT, ספקית סנסורים ואלקטרוניקה לתחום הבטחוני, במינכן. מערכת ה- DragonFly LDM מיועדת לתעשייה 4.0 ולייצור בתחום ה- IoT , והינה שדרוג של מערכת ה- DragonFly Pro המיועדת להדפסת תלת מימד של רכיבים אלקטרוניים כגון מעגלים מודפסים רב שכבתיים (PCB), אנטנות, קבלים וסנסורים.

המערכת החדשה כבר זמינה למכירה באמצעות רשת המפיצים הגלובלית של ננו דיימנשן. בגרמניה כבר מוצגת הטכנולוגיה החדשה באמצעות המפיץ של ננו דיימנשן בגרמניה Phytec New Dimension. 

מערכת ה- DragonFly LDM של ננו דיימנשן מאפשרת הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה מעבר לאבות טיפוס, של ייצור דיגיטלי in-house ללא צורך במגע אדם, מה שמאפשר הן אבות טיפוס והן ייצור בסדרות קטנות של אלקטרוניקה. בנוסף, המערכת משלבת את היכולות של מדפסת ה- DragonFly Pro הקיימת של החברה, עם טכנולוגיה חדשה וייחודית המאפשרת הדפסת תלת מימד ללא הפרעה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השיפורים כוללים אופטימיזציה של היעילות הכוללת של המערכת, וכן תהליכי עבודה ותהליכי ייצור משופרים משמעותית של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה.

המערכת משלבת אלגוריתמים לניהול תוכנת ראשי ההדפסה עם מערכת אוטומטית לניקוי עצמי של ראשי ההדפסה אחת לכמה שעות ומצוידת ביכולות אוטומטיות לניטור החומרים בזמן אמת, המבטיחות זמן הדפסה מקסימלי. הטכנולוגיה החדשה מקטינה את התדירות ומשך הזמן של זמני האחזקה הנדרשים של המדפסת לפעם אחת בשבוע בלבד. חברת HENSOLDT התחילה לעבוד עם מערכת DragonFly כבר בשנת 2016, על מנת לבחון את האפשרויות של הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, והיא פעילה כיום בתחום.  

במהלך קמפיין ההשקה המשותף של ה- LDM, חברת HENSOLDT סיפקה מעגלים השוואתיים לאלו המודפסים במערכת ה- LDM, וזאת על מנת להדגיש את היתרונות של מערכת ה- LDM החדשה. ההשוואה של זמני ההדפסה בפועל הראתה כי מערכת ה- LDM מאפשרת זמן הדפסה ארוך יותר במעל 40% ביחס למערכת ה- Pro הקודמת.

"ה- DragonFly LDM הינה שדרוג אבולציוני חיוני ל- DragonFly Pro, המאפשרת ייצור בסדרות קטנות של מעגלים אלקטרוניים, במהירות ובפשטות in-house ועם זמן התערבות מינימלי של המפעיל. זו תהיה תוספת נהדרת עבור HENSOLDT, שתאפשר לנו לפתח אפליקציות חדשניות במהירות רבה יותר, עם זמינות מכונה גבוהה יותר ותחזוקה נמוכה יותר מאי פעם", ציין אנדריאס סלומון, מוביל פרוייקט הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה ב- HENSOLDT.

"ה- DragonFly LDM עוזרת ללקוחותינו להתכונן לתעשיית ה- 4.0 ולהישאר תחרותיים בעולם הדורש מכשירים אלקטרוניים עם פיצ’רים מתוחכמים יותר. בדומה לדגם הקודם, ה- DragonFly Pro, זו המערכת הראשונה מסוגה בשוק, המיועדת לאפשר הן פשטות שימוש והן הדפסת תלת מימד חדשנית, מהירה וזולה יותר של אלקטרוניקה פונציונאלית", ציין עמית דרור, מנכ"ל וממייסדי ננו דיימנשן. "אנו בטוחים כי מערכת ה- LDM תספק ייצור בשיטת additive manufacturing של אלקטרוניקה ברמה הטובה ביותר בשוק, ותאפשר לחברות להיות חדשניות יותר, לשפר את היעילות והמהימנות שלהם וכן להוריד עלויות ולהקטין את זמני ההגעה לשוק".

מקור: ספונסר

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית