קרבות שירותי הVPN

צילום מסך - https://torguard.net/

פרסום של lexology.com חושף משפט בין חברת NordVPN לחברת TorGuard. "בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי של ארה"ב במחוז המרכז של פלורידה ב -24 במאי, Data Protection Services LLC, שעושה עסקים כTorGuard, אמרה כי NordVPN וספק השירות הקודם של - TorGuard בשם C-7 השיגו שלא בצדק והשתמשו בסוד הסודי והמסחרי של TorGuard כדי לסחוט את TorGuard".

TorGuard אמרה שעשתה שימוש בעבר בשירותי מארח קנדי בשם C-7, ועכשיו היא סבורה כי NordVPN היא הבעלים או שולטת בו. TorGuard אמרה כי C-7 השיגה את המידע הסודי שבו היא משתמשת כדי לספק שירותי VPN ללקוחות ולפתח טכנולוגיה אחרת, כאשר סיפקה שירותים לTorGuard.

TorGuard המאוגדת בפלורידה אמרה כי NordVPN, אשר מבוססת בפנמה, איימה לשחרר את המידע, אלא אם כן Torguard תכריח או תכפה על "צד שלישי בלתי מזוהה להפסיק לפרסם" ביקורת לגיטימית של נושאים הקשורים לפרקטיקות עסקים של NordVPN", כך לפי הפרסום. 

"TorGuard אמרה כי אדם לא מזוהה ניגש לאחד הקבלנים שלה במעונו האישי, וביקש לדבר על יחסיו עם TorGuard ועם תעשיית הVPN. בתוך שעה מביקור זה, אמרה החברה, הקבלן קיבל התכתבות של עובד NordVPN שאומר שזה קיבל מידע סודי של TorGuard אותו יפרסם אם TorGuard לא תשכנע אדם להסיר הודעות שליליות בYouTube על NordVPN."

דוברת של NordVPN אמרה בתגובה כי "אנחנו מודעים לתביעה, אם כי קשה מאוד להתייחס אליה ברצינות, כל ההאשמות מומצאות במלואן". היא אמרה שהחברה קיבלה מידע שהוביל אותה לאתר קובץ תצורת שרת של TorGuard זמין באינטרנט, ושמה לב שאחד משרתי החברה שמכילים מידע פרטי ורגיש נותר ללא הגנה ונגיש לציבור. "חשפנו את הפגיעות עם הכוונות הטובות ביותר", אמרה. "זה נוהג נורמלי ופשוט הדבר הנכון לעשות, אבל הם החליטו להגיש תביעה לסחיטה". הדוברת הוסיפה כי לחברה "אין ברירה אלא לנקוט צעדים נגדיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית