בכירים מעולמות הממשל והביטחון לקחו חלק בכנס סייבר

צילום:יח"צ

בכירי הממשל והביטחון הישראלי התארחו בכנס אמנות הסייבר ואבטחת המידע בהובלת קבוצת טלדור, Trend Micro  ו-Zebra Technologies. בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת מקבוצת טלדור: "עולם הסייבר משתנה במהירות, האקרים נהיים חכמים יותר בכל יום שעובר, ואנחנו רואים עלייה במספר האיומים והפגיעות. הארגונים הגדולים והמשרדים הממשלתיים הם המטרה הבולטת של התוקפים ועליהם לעמוד על המשמר יותר מאי פעם"

קבוצת טלדור, Trend Micro ו- Zebra Technologies  אירחו השבוע את כנס סייבר ואבטחת המידע עבור לקוחותיהם במגזר הממשלתי והבטחוני. הכנס, שנערך במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. באירוע לקחו חלק בכירים רבים מעולמות הממשל והביטחון, כדוגמת בנימין בקשי מנהל הרשת הממשלית, דנית ליבוביץ שטי מנהלת פרויקט מודיעין במערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, אבי בן חמו מנהל מערכות בנק הדואר, יורם מימון משנה למנכ"ל בנק הדואר ועוד רבים נוספים.

את הכנס, שרק את חלקו ניתן לחשוף מפאת התכנים הרגישים שכלל, פתח בנימין בקשי, מנהל הרשת הממשלתית, אשר סיפר על תהליך רכישת טכנולוגיות חדשות בתחום הסייבר ואבטחת המידע עבור הרשויות הממשלתיות. רואי לייקנר, מהנדס מכירות ב- Trend Micro, דיבר בהרצאתו על החידושים וההתפתחות המהירה של חברת Trend Micro  . אחריו נשא דברים תומר ברוק, מנהל תחום אבטחת מידע וסייבר בטלדור תקשורת, אשר סיפר על איומי הסייבר הבולטים בעולם כדוגמת המטוס המלזי, ועל האיומים החדשים כיום בתחומי הרפואה והערים החכמות. 

לאחר הפסקה מפנקת במיוחד, דיברה דנית ליבוביץ שטי - מנהלת פרויקט מודיעין במערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה. יקוב בורקגלו מנהל אזורTrend Micro  ישראל ותורכיה, אמר בסוף הכנס כי ישראל היא אומת הסטארטאפים ומעצמת הייטק, וחשף שחברת Trend Micro מרחיבה את שורותיה ופעולתה בארץ ומתכננת מהלכים רחבי היקף.

יקוב בורקגלו מנהל אזורTrend Micro ישראל ותורכיה מסר: "היה לנו לעונג לארח את לקוחות הממשלה באירוע שלנו. כחלוצים בתחום הסייבר ואבטחת המידע, קיבלנו הזדמנות להציג בפני הנוכחים את חוזקותינו, שהם הסיבות להצלחתנו: 31 שנה של התמקדות אך ורק בעולמות האבטחה, הבנת הדינמיקה של הלקוח, ראיית איומים עתידיים והבנה כיצד אנו יכולים להתאים לחלוטין לצרכי הלקוח ולהילחם באקרים יחדיו. Trend Micro ממשיכה במגמת הגדילה ומשקיעה רבות בשוק הישראלי. בשנתיים האחרונות ארגנו מחדש את הצוות כך שיהיה מוכן להתמודד עם האתגרים הביטחוניים החדשים בישראל. עם צמיחה של יותר מ -60% ב -2018 וצוות הולך וגדל אנו נרגשים לעזור ללקוחות רבים יותר להתעדכן באיומים הקיברנטיים המתפתחים".

בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת מקבוצת טלדור, סיכם את הכנס ואמר:" עולם הסייבר משתנה במהירות, האקרים נהיים חכמים יותר בכל יום שעובר, ואנחנו רואים עלייה במספר האיומים והפגיעות. הארגונים הגדולים והמשרדים הממשלתיים הם המטרה הבולטת של התוקפים ועליהם לעמוד על המשמר יותר מאי פעם. הפתרונות ש Trend Microמייצרת, בשיתוף עם יכולות ההתאמה האישית של טלדור, הם בגישת אבטחה מרובת שכבות, אשר מסייעת להגן במהירות, לזהות ולהגיב לאיומים חדשים, ובמקביל לשפר את החשיפה וייעול החקירה בארגון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית