החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה נוסף של 26 מיליון דולר לאספקת מגדלי תצפית משולבים באריזונה

תמונת מגדל תצפית באריזונה (צילום: אלביט מערכות)

אלביט מערכות הודיעה כי החברה הבת שלה בארצות הברית, אלביט מערכות אמריקה, זכתה בחוזה בהיקף של כ-26 מיליון דולר מרשות המכס וההגירה של ארה"ב להתקנת מגדלי תצפית משולבים באזור שבאחריות משמר הגבול ("אזור האחריות") של קאזה גראנדה באריזונה. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שנה. עד כה, אלביט מערכות אמריקה זכתה במספר חוזים מרשות המכס וההגירה, להתקנת מערכת מגדלי תצפית משולבים במספר אזורי אחריות המכסים כ-200 מייל מגבול אריזונה-מקסיקו.

מערכת מגדלי התצפית המשולבים כוללת מרכז שליטה ובקרה (שו"ב) ומערכת מרובת מגדלים, רב סנסורית ומרושתת, שמנטרת ברציפות חלקים מגבולה הדרומי של ארה"ב. מידע מהמגדלים נשלח למרכז השו"ב הנמצא בתחנה של משמר הגבול ומספק לסוכנים בתחנה אחיזת שטח רציפה לטווחים ארוכים והתמצאות סביבתית המאפשרת להם לשגר מענה הולם. יכולת זו משפרת את בטיחות הסוכנים המסיירים בגבול שבאזור האחריות קאזה גראנדה.

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "זהו כבוד עבור אלביט מערכות אמריקה להיבחר על ידי רשות המכס וההגירה של ארה"ב ועל ידי אומת טוהונו אודום (Tohono O’odham Nation), לספק פתרון שמתאים לצרכים של אלו שחיים ועובדים לאורך הגבול באזור קאזה גראנדה. פרויקט זה הנו דוגמה ברורה של המחויבות שלנו לספק פתרונות חדשניים, המגנים ומצילים חיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית