רו"ח ערן אנצ'יקובסקי מונה לסמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית

רו"ח ערן אנצ'יקובסקי (צילום: אלון רון)

דירקטוריון התעשייה האווירית בראשות הראל לוקר, אישר את המלצת מנכ"ל החברה, אלוף (מיל') נמרוד שפר, למנות לתפקיד סמנכ"ל הכספים וה- CFO של התעשייה האווירית את רו"ח ערן אנצ'יקובסקי. אנצ'יקובסקי מכהן בתפקידי מפתח פיננסיים בתעשייה האווירית מאז שנת 2002 ובתפקידו האחרון סמנכ"ל הכספים של חטיבת כלי טייס צבאיים האחראית על פעילות המלט"ים של התעשייה האווירית.

במסגרת תפקידו בחטיבת כלי טייס צבאיים, אנצ'יקובסקי, יחד עם הנהלת החטיבה, הוביל אותה להישגים עסקיים יוצאי דופן באמצעות יצירת מודלים עסקיים שהובילו לגידול משמעותי ברווחיות, והובלת מהלכים משמעותיים בחסכון תפעולי ויעילות תוך שיפור מהלכי שירות ללקוח, הוביל תהליכי איחוד תחומים ועוד. טרם הצטרפותו לתעשייה האווירית אנצ'יקובסקי מילא מספר תפקידים בפירמת ראיית החשבון BDO  זיו האפט. לאנצ'יקובסקי תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת ת"א, תואר מוסמך במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

בתפקידו כסמנכ"ל כספים אנצ'יקובסקי יהיה אחראי להובלת האסטרטגיה הפיננסית וניהול הפעילות הכספית של התעשייה האווירית, כחברה שאגרות החוב שלה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 

אלוף (מיל') נמרוד שפר, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר כי "מינויו של אנצ'יקובסקי לסמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית והיכרותו הרבה עם החברה יסייעו לנו לעמוד ביעדים שהוצבו על ידי הדירקטוריון והנהלת התעשייה האווירית. ניהול הדוק של תחום הכספים והפיננסים תוך יצירתיות מחשבתית הינו בעל חשיבות קריטית לתפקודה של החברה והוצאתה לפועל של אסטרטגיית הצמיחה ויעדי הרווח שלנו-העומדים בבסיסה של כל חברה עסקית מצליחה. אני מברך על מינויו של מנהל מוכשר ומקצועי ביותר שצמח בחברה וביצע שורת תפקידים פיננסיים מאתגרים לאורך השנים ומאחל לו הצלחה רבה במילוי תפקידו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית