אידרא ומשרד עו"ד FBC & Co השיקו מערכת לעמידה בתקנות הפרטיות בישראל

bigstockphoto

החברות אידרא ומשרד עו"ד FBC & Co חברו יחד והשיקו מערכת מקוונת המספקת שירות שיאפשר לבחון באופן ממוכן ואוטומטי את מוכנות העסקים הקטנים והבינוניים בארץ לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע”ז-2017.

"השירות מבוסס על שאלון ממוכן שבסופו תדע איזו רמת אבטחה חלה על מאגרי המידע של החברה, ובהתאם, מה היקף תהליך המוכנות המשפטי הנדרש. שלב זה אינו כרוך בתשלום אך הוא מחייב רישום", נכתב בדף השירות.

"השירות מיועד לכל עסק שאוסף או מחזיק מידע אישי על אנשים בישראל, ומשכך כפוף לתקנות. חשוב להבהיר שהתקנות חלות על כל עסק שמחזיק מידע אישי בבסיסי נתונים הניתנים לעיבוד ממוחשב, גם אם המאגר כולל מידע על מספר מצומצם מאוד של אנשים. התקנות לא חלות על מידע אישי שאינו שמור במערכות מחשב. השירות יכול לשמש גם עסקים המעוניינים לבצע בדיקה רוחבית בסטנדרט אחיד לכל הספקים שלהם המעניקים שירותים הכרוכים בעיבוד מידע אישי."

לפי דף השירות, בסיום השלב הראשון, יקבל המשתמש דוח הכולל הסבר על רמת האבטחה החלה על מאגרי המידע של החברה והמלצה בדבר היקף הבחינה הנדרש בהמשך. בסיום השלב השני יתקבל דוח המפרט את הפערים בין מצבה של החברה כיום לבין הדרישות החלות עליה מכוח התקנות, וכן המלצות להמשך טיפול.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית