משרד התקשורת ממשיך לקדם פריסת סיבים אופטיים

מנכ"ל משרד התקשורת, נתנאל (נתי) כהן, קיים אתמול  (ג') סיור באתר פרישה של מיזם הסיבים האופטיים של חברת אנלימיטד. הביקור באתר הובל על ידי יושב ראש אנלימיטד דורון כהן ונציגי החברה.  כן נכחו בביקור בכירים מקרב  הדרג המקצועי במשרד. בסיור, בשכונה ותיקה, הוצג מגוון של מתווי פריסה על גבי תשתית חברת החשמל ועל תשתיות השוק הסיטונאי וניתנו הסברים על היבטים טכנולוגים, יתרונות הפרישה של החברה ויכולותיה יחד עם חברת החשמל. 

מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן: "משרד התקשורת הגדיר את עניין שדרוג התשתיות לאולטרה רחבות פס כאחד מיעדיו המרכזיים. ולהביא את ישראל לחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום תשתיות התקשורת. אנו רואים במיזם הסיבים של חברת אנלימיטד, מרכיב חשוב בהגשמת יעד זה. היום  ביקרנו בשטח וראינו את הסיבים מותקנים עד לבית הלקוח. מגמה זאת צריכה להימשך ובאופן נרחב עם הענקת הרשיון המעודכן. אנו נמשיך לפעול להסרת חסמים, ככל הניתן, על מנת שחברות נוספת יאיצו את קצב פרישת הסיבים".

יושב ראש אנלימיטד דורון כהן: "כמו שראינו בסיור, לחברת אנלימיטד יתרונות משמעותיים והמשך פעילותה חיוני להחדרה מואצת של סיבים אופטיים בישראל בכלל ובשכונות ותיקות בפרט. חברת אנלימטד חתמה על הסכם להעברת השליטה לשם גיוס משאבים, שיתוף פעולה אסטרטגי והמשך פעילות". 

כזכור עדכון הרישיון שנעשה כחלק מהחלטת הממשלה, נמצא בתהליך אישור על ידי משרדי הממשלה הרלוונטיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית