עסקים כרגיל: וואווי משיקה מסד נתונים מבוסס בינה מלאכותית
עמי רוחקס דומבה
| 21/05/2019
ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei Technologies חשפה את מסד הנתונים החדש של ענן המופעל על ידי אינטליגנציה מלאכותית (AI) בשבוע שעבר, מהלך שנועד להאיץ את האסטרטגיה הכוללת של תחרות בארה"ב, כולל עם אמזון, מיקרוסופט ואורקל, אמרו נציגי התעשייה.
בסיס הנתונים נקרא GaussDB ותומך בתרחישים מגוונים כגון עננים פרטיים וציבוריים שירותי נתונים במגזרים כולל מימון, אינטרנט, לוגיסטיקה וכלי רכב. החברה גם חשפה את FusionStorage 8.0, המהווה אחסון בעל ביצועים גבוהים עבור יישומים ארגוניים.
שוק האחסון של הנתונים נשלט על ידי שחקנים זרים, בעיקר חברות אמריקאיות, כולל אורקל ומיקרוסופט. על ידי הצטרפות לשדה הקרב, Huawei מאתגרת את המונופול של שחקנים זרים.
"מוצרי מסד הנתונים שלנו כבר בשימוש נרחב במדינות רבות על ידי לקוחות שונים בתעשיות רבות", אמר דוד וואנג, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של ביקורת ההשקעות של החברה, באירוע ההשקה במרכז המחקר והפיתוח של Huawei (בייג'ינג) ביום רביעי האחרון. בפתרונות Huausei GaussDB וFusionInsight נעשה שימוש ב -60 מדינות ואזורים, המשרתים יותר מ -1,500 לקוחות, כך לפי הפרסום.
מקור: globaltimes.cn
ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei Technologies חשפה את מסד הנתונים החדש של ענן המופעל על ידי אינטליגנציה מלאכותית (AI) בשבוע שעבר, מהלך שנועד להאיץ את האסטרטגיה הכוללת של תחרות בארה"ב, כולל עם אמזון, מיקרוסופט ואורקל, אמרו נציגי התעשייה.
בסיס הנתונים נקרא GaussDB ותומך בתרחישים מגוונים כגון עננים פרטיים וציבוריים שירותי נתונים במגזרים כולל מימון, אינטרנט, לוגיסטיקה וכלי רכב. החברה גם חשפה את FusionStorage 8.0, המהווה אחסון בעל ביצועים גבוהים עבור יישומים ארגוניים.
שוק האחסון של הנתונים נשלט על ידי שחקנים זרים, בעיקר חברות אמריקאיות, כולל אורקל ומיקרוסופט. על ידי הצטרפות לשדה הקרב, Huawei מאתגרת את המונופול של שחקנים זרים.
"מוצרי מסד הנתונים שלנו כבר בשימוש נרחב במדינות רבות על ידי לקוחות שונים בתעשיות רבות", אמר דוד וואנג, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של ביקורת ההשקעות של החברה, באירוע ההשקה במרכז המחקר והפיתוח של Huawei (בייג'ינג) ביום רביעי האחרון. בפתרונות Huausei GaussDB וFusionInsight נעשה שימוש ב -60 מדינות ואזורים, המשרתים יותר מ -1,500 לקוחות, כך לפי הפרסום.
מקור: globaltimes.cn