טורקיה שמה דגש על שוק הרק"מ בדרום אמריקה

הPARS III 8x8 הוצג בפעם הראשונה במאי 2017 בתערוכת ההגנה של IDEF בטורקיה. הוא נמכר בעבר לעומאן וכעת מוצג בתערוכת SITDEF 2019 בפרו

PARS III 8x8 רכב משוריין גלגלים מיועד ומיוצר על ידי החברה הטורקית FNSS הוצג לראשונה בדרום אמריקה ב SITDEF 2019, התערוכה הבינלאומית של טכנולוגיה להגנה ומניעת אסונות טבע. Pars III 8x8 הוא גרסה משופרת של PARS המקורי 8x8 רכב משוריין גלגלי שפותח, תוכנן ומיוצר על ידי החברה הטורקית FNSS. כך לפי פרסום של armyrecognition.

מזה מספר שנים, הכוחות המזוינים הפרואנים נמצאים בתהליך לרכישת רכב משוריין חדש. לקראת תחילת 2015, דווח כי פרו מחפשת לרכוש 106 AFVs ו105 MBTs (טנק קרב ראשי) במסגרת תוכנית בניין הכוח שלה. הפרויקט הוא חלק מתוכנית המודרניזציה של הצבא. זה ידוע גם כדי להיות עדיפות של צי חדש של IFVs (חי"ר לוחמת רכב), אבל היא מתלבטת בין פלטפורמת זחל לגלגלים.

הPARS III 8x8 הוצג בפעם הראשונה במאי 2017 בתערוכת ההגנה של IDEF בטורקיה. לרק"מ יש עיצוב מודולרי המציע את האפשרות להגדיר את הרכב עבור מגוון משימות בסוגים שונים של תצורה. Pars III 8X8 יכול להיות מועבר על ידי מטוסים כמו A400, C17 & C5, בים, ברכבת או בקרקע. בנובמבר 2017 הודיעה הטלוויזיה הלאומית של עומאן על מסירתו של ה- PARS III הראשון לכוחות המזוינים של עמאן.

הPARS III 8X8 שוקל 30 טונות ויש לו הגנה סטנדרטית מפני ירי נק"ל ורסיסי ארטילריה. גוף הרכב יכול להיות מצויד בשריון נוסף עד רמת ההגנה הנדרשת על ידי המשתמש באמצעות מערכת עיצוב שריון מודולרי. הצוות כולל שלושה כולל נהג, מפקד ותותחן והוא יכול לשאת 9 לוחמי חי"ר בחלק האחורי. הוא יכול להיות מצויד עם מגוון רחב של מערכות נשק, כולל צריח המופעל מרחוק.