האקר גנב אלפי מסמכים משגרירות מקסיקו בגואטמלה ופרסם אותם באינטרנט

האקר, בשם @0x55Taylor, צייץ קישור לנתונים מוקדם יותר השבוע. הנתונים אינם זמינים עוד להורדה לאחר המארח ענן משכה את הנתונים במצב לא מקוון, אבל האקר שיתף מסמכים עם TechCrunch כדי לאמת את תוכנם.

האקר אמר ל- TechCrunch בהודעה: "שרת בגואטמלה הקשור לשגרירות המקסיקנית נפגע ואני הורדתי את כל המסמכים ומאגרי המידע". הוא אמר שהוא יצר קשר עם פקידים מקסיקנים, אבל הם התעלמו. בהתכתבות קודמת עם האקר, הוא אמר שהוא מנסה לדווח על בעיות וקיבל תשלום גדול עבור תגליותיו. "אבל כשאין לי תשובה, זה יפורסם, "אמר.

למעלה מ -4,800 מסמכים נגנבו, שרובם נוגעים לפעולתו הפנימית של שגרירות מקסיקו בבירה הגוואטמלית, כולל פעילות קונסולרית, כגון הכרה בלידות ומוות, טיפול באזרחים מקסיקאים שנכלאו או נכלאו, מסמכי נסיעה.

יותר מאלף דרכונים - כולל תעודות זהות שהונפקו לדיפלומטים - נגנבו. נמצאו יותר מאלף תעודות זהות רגישות של אזרחים ומדינאים מקסיקנים בעיקר - כולל סריקות של דרכונים, אשרות, תעודות לידה ועוד - אבל גם של כמה אזרחים גואטמלים. כמה מסמכים הכילו סריקות של החלק הקדמי והאחורי של כרטיסי התשלום.

רבים מהתיקים היו מסומנים "חסויים", אם כי לא ידוע אם הנתונים שנפרצו כללו מה שנחשב על ידי ממשלת מקסיקו למסווג או סודי. תיקים אחרים היו מסמכים מנהליים פנימיים הנוגעים להוצאות רפואיות של העובדים, לחופשה ולזמן עבודה.

ביום שישי האחרון, אמר ג'ררדו איזו, דובר הקונסול הכללי בניו יורק, כי הוא לוקח את הנושא "ברצינות רבה", אבל לא הגיב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית