חברת HP משיקה את HP Sure Sense להגנת תחנות קצה

קרדיט: יחצ

בכנס היזמות השלישי למזרח התיכון, אירופה ואסיה, חברת HP הציגה היום פתרונות חומרה ואבטחה חדשים המיועדים למשרדי העתיד. HP Sure Sense הוא פתרון הגנה מפני תוכנות זדוניות מבוססות בינה מלאכותית (AI), שמשמר את ההובלה של HP כספקית המחשבים האישיים המאובטחים ביותר בעולם. 

בנוסף לשיפור באבטחת החומרה של HP, החברה מכריזה שוב על מחויבותה לספק חוויות איכותיות עבור תחנות העבודה העוצמתיות שלה, עם השורה האחרונה של מחשבי דור 8 מבוססי Intel Core vPro ותחנות עבודה ניידות.

לעובדים של היום יש ציפיות גבוהות מסביבת העבודה, כולל ניידות מוגברת, שיתופי פעולה זריזים ועיצוב המשקף את הסגנון האישי שלהם. התוצאה היא מקום עבודה מתפתח, כשיותר מ-62% מהעובדים עובדים ביותר ממיקום אחד ו-65% משתפים פעולה מספר פעמים ביום. עכשיו יותר מתמיד, עסקים צריכים לספק לעובדים שלהם טכנולוגיה המספקת פרודוקטיביות, השראה והחלפת רעיונות.

"כדי להשיג תרבות של חדשנות, חברות בכל רחבי העולם מתמקדות ביצירת מעורבות ושביעות רצון של העובדים, כשהטכנולוגיה שהן משתמשות ממלאת תפקיד משמעותי", אומרת אן-סופי הדברג, מנהלת מחלקת מערכות עסקים אישיות באירופה, המזרח התיכון ובאסיה בחברת HP. "אנו מסייעים לעסקים לבנות את משרד העתיד על ידי מתן חוויות טכנולוגיה מעולות המעצימות ומשמחות את העובדים של היום, תוך אספקת נקודות קצה מן הדור הבא למחלקות טכנולוגיות מידע, וזאת כדי להתמודד בביטחון מול האיומים של מחר".

בעולם של תוכנות זדוניות המתפתחות במהירות, מספר חסר תקדים של התקפות כופר ואיומי קושחה גוברים, כל ארגון צריך לתכנן לאבטח באופן מתקדמת את חומרת נקודות הקצה. ישנן מעל 350,000 תוכנות זדוניות שמתגלות בכל יום, הרבה מהן התקפות כופר הרסניות מאוד, אשר דורשות דור חדש של הגנה מפני איומים המתפתחים במהירות. בהוספת הגנה חזיתית עוצמתית, HP Sure Sense רותם את כוח הלמידה המעמיקה של אינטליגנציה מלאכותית, מספק זיהוי בזמן אמת ומונע איומים, תוך זיהוי התנהגותי של פעילות כופר, וכל זאת עם השפעה מינימלית על ביצועי המערכת.

HP Sure Sense יהיה זמין על גבי סדרת דור 6 של HP EliteBook החדשה, כמו גם על HP ZBook 14u ו-HP ZBook 15u. סדרת דור 6 שלHP EliteBook 800  תכלול גם את בקר אבטחת נקודת הקצה של HP, המניע גם את ה-HP Sure Start, ה-BIOS היחיד בעולם המרפא את עצמו ומיועד להגנה מפני התקפות קושחה, וכן HP Sure Recover אופציונלי עם Embedded Reimaging, כדי להפחית במהירות שחזור המערכת. לבסוף, הפורטפוליו החדש של HP כולל גם דור 3 שלHP Sure View  אופציונלי, הדור האחרון של מסך הפרטיות המשולב זוכה הפרסים של HP.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית