צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה. בינתיים המאמץ מרוכז בסמלי חמאס

מטוסי קרב של צה"ל תקפו כ-15 יעדי טרור בצפון רצועת עזה בהם מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בבית חאנון ומתחם צבאי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי 

צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה. בינתיים המאמץ מרוכז בסמלי חמאס

צילום: דו"צ

דובר צה"ל מוסר כי מטוסי קרב תקפו כעת מבנה בן שלוש קומות הממוקם בצברא ברצועת עזה. מדובר במטה סודי של ארגון הטרור חמאס שמשמש את הביטחון הכללי, המודיעין הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס. מחלקת המודיעין הצבאי של חמאס אחראית על איסוף ומחקר מודיעין כנגד מדינת ישראל. מדובר בנכס שלטוני מרכזי של ארגון הטרור חמאס שנתקף במקביל לתקיפות שמבצע צה"ל ברצועת עזה. 

מטוסי קרב של צה"ל תקפו כ-15 יעדי טרור בצפון רצועת עזה בהם מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בבית חאנון ומתחם צבאי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בבית להיא. התקיפה בוצעה בתגובה לירי לעבר שטח ישראל. זוהו כ-30 שיגורים. לוחמי כיפת ברזל ירטו מספר שיגורים. שאר השיגורים נפלו בשטח פתוח.
 
מטוסי ומסוקי קרב של צה״ל תקפו בשעות האחרונות לאורך רצועת עזה מספר מתחמים של ארגון הטרור חמאס בשאטי, בבית חנון, בסג׳עייה, ובמקומות נוספים ברחבי הרצועה. במהלך התקיפה נתקפו מתחמים צבאיים, פירי מנהרות המשמשות להעברת אמצעי לחימה, עמדות צבאיות ועמדות שיגור רקטות. עד כה תקף צה״ל עשרות יעדי טרור ובהן גם בניין מטה של חמאס, המשרד לביטחון פנים של ארגון הטרור חמאס ולשכתו של יושב-ראש ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה.

התקיפות מבוצעות בתגובה לירי הרקטה לעבר שטח ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועה וממנה.

אולי יעניין אותך גם