איראן מייבאת את תצורת הגרילה מעירק לסוריה

"עלי מוסא דקדוק, יחד עם פעילי חזבאללה נוספים, הופעלו בזירה העיראקית ע”י כוח קדס האיראני במשימות של סיוע צבאי למיליציות השיעיות שניהלו לוחמת גרילה נגד צבא ארה”ב ומדינות הקואליציה", כותבים בפרסום של מכרז המידע למודיעין וטרור. עכשיו הוא מיישם בסוריה נגד ישראל ותחת משטר אסד את מה שלמד בעירק 

www.terrorism-info.org.il

עלי מוסא דקדוק שנחשף בפרסום של צה"ל אחראי על הקמת תשתית חיזבאללה בסוריה תחת כסות של משטר אסד. הוא פועל תחת הוראות של סולימאני ונבחר למשימה בשל ניסיונו בהקמת תשתית גרילה בעירק מול האמריקאים. כך לפי פרסום של terrorism-info.org .

"עלי מוסא דקדוק, יחד עם פעילי חזבאללה נוספים, הופעלו בזירה העיראקית ע”י כוח קדס האיראני במשימות של סיוע צבאי למיליציות השיעיות שניהלו לוחמת גרילה נגד צבא ארה”ב ומדינות הקואליציה. במסגרת זאת הוא סייע בהקמת “קבוצות מיוחדות” של פעילים שיעים, שאומנו ע”י איראן בהפעלת מטעני חבלה מתוחכמים, אשר גרמו לאבידות רבות בקרב הכוחות האמריקאים בעיראק. עלי דקדוק נטל חלק בפעילות הצבאית של מיליציית “חבורת אנשי האמת”, בין השאר השתתף בהתקפה נגד מפקדה מחוזית בכרבלא במהלכה נהרגו חמישה חיילים אמריקאים", כותבים בפרסום.

"מינויו של עלי מוסא דקדוק לאחראי ההתארגנות הצבאית של חזבאללה ברמת הגולן נעשה בשל מיומנויותיו המקצועיות וקרבתו להנהגת הארגון אך גם בשל הניסיון הרב, שרכש בתקופת שהייתו בעיראק. ניסיון זה, שחזבאללה שואף להערכתנו להעתיקו נגד ישראל, מוצא ביטויו בקשרים הדוקים שלו עם כוח קדס ומפקדו קאסם סלימאני ובהפעלת PROXIES מקומיים לקידום האינטרסים של איראן וחזבאללה."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית