שתי רקטות נורו לעבר אזור המרכז מעזה. בתגובה צה"ל תקף יעדי חמאס

רקטות סוג M75 נורו מעזה לאזור המרכז. צה"ל תקף בתגובה 100 יעדי חמאס ברצועה 

שתי רקטות נורו לעבר אזור המרכז מעזה. בתגובה צה"ל תקף יעדי חמאס

דובר צה"ל

שתי רקטות מסוג פאגר 75 לטווחים של עד כ65 ק"מ נורו לעבר מרכז הארץ. לא היו נפגעים בנפש ולא נזק. לא ברור האם הרקטות יורטו. בעקבות הירי, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו כמאה יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה.

בין יעדי הטרור נתקף מתחם המשרדים של מטה הגדה של ארגון הטרור חמאס בשכונת רימל במרכז העיר עזה. המטה אמון על הכוונת פעילי הטרור של ארגון הטרור חמאס באיו"ש וזאת באמצעות הובלת פיגועים, בניית תשתיות טרור, העברת הנחיות לפעולות טרור, העברות כספים ומענה לוגיסטי למטרת פיגועים כנגד ישראל ואזרחי ישראל. 

בנוסף נתקף אתר הייצור המרכזי לאמצעי לחימה רקטיים תקניים ברצועה. מדובר באתר תת קרקעי ובו יכולת לייצור רקטות ברצועת עזה. בנוסף נתקפו מספר מתחמים צבאיים, בהם מוצב של הכוח הימי של חמאס המשמש גם הוא לייצור אמצעי לחימה. במהלך הלילה נתקף מתחם אימונים צבאי המשמש כמרכז של מערך הכלים האוויריים הבלתי מאויישים של חמאס בדרום רצועת עזה. כמו כן נתקפו מוצבים ומספר תשתיות תת קרקעיות.
 
בשעות הבוקר הושמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. זוהו ארבעה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח הארץ. לוחמי כיפת ברזל יירטו שלושה שיגורים.

אולי יעניין אותך גם