הצבא האמריקאי רוצה רובוטים הורגים

יום פתוח שמארגן הצבא האמריקאי חושף את כיוון הפיתוח של מערכות אוטונומיות תוקפות. בינתיים, כן אוטונומי תוקף, אבל עם שליטה אנושית. פיתוחים חריגים רק באישור מיוחד

AFRL’s XQ-58A - https://afresearchlab.com/news/xq-58a-valkyrie-demonstrator-completes-inaugural-flight/

פרויקט ATLAS של הצבא האמריקאי אמור לספק לכלים קרקעיים יכולות לזהות ולנטרל מטרות בצורה אוטומטית במעגל רואה-יורה מהיר לפחות פי שלושה מהזמן שלוקח היום לסגור מעגל. הצבא האמריקאי מוסיף כי כל הפיתוחים בתחום זה ישארו על הקווים של הנחיה 3000.09 משנת 2017.

"לצבא יש רצון למנף את ההתקדמות החדשה בראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית / לימוד מכונה (AI / ML) לפתח טכנולוגיה לרכישת מטרה אוטונומית, שתשתלב בטכנולוגיית בקרת אש, שמטרתה לספק כלי לחימה קרקעיים עם היכולת לרכוש , לזהות, ולהתערב במטרות לפחות פי שלושה מהר יותר מאשר בתהליך ידני הנוכחי. ATLAS ישלב חיישנים מתקדמים, עיבוד, ויכולות שליטה באש לתוך מערכת נשק כדי להדגים את היכולות הרצויה. המטרה של יום התעשייה היא לחשוף את ההתפתחויות שהושגו לגבי טכנולוגיות אלה בתוך הקהילה הביטחונית המסורתית, כמו גם במגזר הפרטי, כולל אלה של חברות ומוסדות אקדמיים שלא משתתפים באופן מסורתי בעבודה עם צבא ארה"ב", נכתב בבקשה ליום התעשיות.

לפי ההנחייה מ2017 "מערכות נשק אוטונומיות ואוטונומיות למחצה נועדו לאפשר למפקדים ומפעילים להפעיל רמות נאותות של שיפוט אנושי על השימוש בכוח." עם זאת, מסמך ההנחייה מתיר פיתוח של מערכות אוטונומיות חורגות מהתנאים הרשומים באישורים מיוחדים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית