IWA 2019: סדרת מוצרים חדשים מבית "פרונט ליין"

IWA 2019: סדרת מוצרים חדשים מבית "פרונט ליין"

צילום: איל בוגוסלבסקי

חברת "פרונט ליין" הישראלית, יצרנית של נרתיקים, חגורים וציוד אישי לכוחות הביטחון, מציגה בימים אלו בתערוכת IWA 2019 הנערכת בנירנברג, גרמניה, שורת מוצרים חדשים מתוצרתה:

נרתיק פנימי מדגם K38, נרתיק מינימליסטי עם חתימה נמוכה, המיוצר מקיידקס איכותי, פתוח מלמעלה (Open Top), עם קליפס פולימרי המאפשר החדרת החולצה בינו ובין הנרתיק (Tuckable) להסלקה עמוקה.  מעבר לכך, הקליפס מאפשר כוונון גובה וזוויות נשיאה לאחיזה מושלמת ושליפה מהירה של האקדח. נרתיק זה הנו הנרתיק הנמכר ביותר של החברה ונמצא בשימוש יחידות אבטחה ממלכתיות ואזרחיות, משטרתיות וצבאיות, בארץ ובעולם בכמויות גדולות.

פונדה פנימית בודדת מדגם ,K3-MAG  המשמשת כהתאמה מושלמת לנרתיק ה K38 שאף היא, עשויה מקיידקס איכותי, פתוחה מלמעלה עם פרופיל נמוך (לאחיזה טובה ושליפה מהירה של המחסנית). גם לפונדה זו יש קליפס פולימרי דומה לנרתיק המאפשר החדרת החולצה בינו ובין הנרתיק, (Tuckable) להסלקה עמוקה  וכוונון זוויות נשיאה. 

קליפס פולימר ייחודי לנרתיקי ה-FL35 וה-HBK, המאפשר גם כאן, החדרת החולצה בינו ובין הנרתיק (Tuckable) להסלקה עמוקה וכוונון גובה וזוויות נשיאה לאחיזה מושלמת ושליפה מהירה של האקדח. עם זאת, בניגוד לקליפס המצוי בנרתיקי ה-K38 ופונדת ה-K3-MAG, קליפס זה גם מאפשר התאמת רוחב החגורה לרוחבים ("1.75) 45 מ"מ, ("1.5) 38 מ"מ ו-("1.2) 30 מ"מ וזאת על-ידי כוונון החלק התחתון של הקליפס לרוחב הרצוי ובנוסף, הנו נסתר מן העין כמעט לחלוטין מכיוון שרק שני קרסים אוחזים את החגורה מלמעלה ומלמטה.

קליפס פולימרי ייחודי מסתובב לנרתיקים ולפונדות. הקליפס הנו מעין "דלתית" על ציר אשר נפתחת בלחיצה על לחצן המצוי בתחתית המערכת ואשר מאפשרת הכנסה והוצאה מהירה של האקדח או פאוץ' מחסנית/אביזרים מהחגורה או ממערכת MOLLE.  
החלק התחתון של הקליפס הוא זה המאפשר אף כוונון רוחב חגורה לרוחבים ("1.75) 45 מ"מ, ("1.5) 38 מ"מ ו-("1.2) 30 מ"מ וזאת על ידי הוצאת מתאם החגורה ממסילה אחת, והכנסתו למסילה אחרת. ישנם שני בסיסים לקליפס זה: בסיס לאקדח, המאפשר כוונון / סבסוב של 15 מעלות לכל כיוון בקליקים ובסיס לפאוץ' מחסנית/אביזרים, המאפשר כוונון /סבסוב של 180 מעלות סה"כ בקליקים. ברכישת נרתיק לאקדח עם קליפס זה, מקבל הרוכש שני קליפסים: רחב – המשמש בדרך-כלל לענידה על חגורה, וצר – המשמש בדרך כלל למערכות MOLLE.

שורת מוצרים חדשה זו הוצגה לראשונה לשוק האמריקאי במהלך תערוכת Shot Show 2019 בלאס וגאס בינואר 2019 וכעת היא מוצגת לראשונה לשוק האירופי.

אולי יעניין אותך גם