מפרולייט מציגה את כוונת הנשק הרבודה הראשונה שלה: MEPRO FORESIGHT

ה-MEPRO FORESIGHT מורכבת מטכנולוגיית מציאות רבודה, המספקת נתונים טקטיים חיוניים המוקרנים על העדשות האופטיות השקופות. הכוונת מוצגת לראשונה בתערוכת IWA 2019 המתקיימת בימים אלה בנירנברג. סיקור מיוחד מגרמניה

 

צילום: איל בוגוסלבסקי

מפרולייט, חברה בקבוצת SK, יצרנית ישראלית של מערכות אלקטרו-אופטיות, ציוד תרמי וראיית לילה וכוונות לילה עם הארה-עצמית, מציגה בתערוכת IWA 2019, הנערכת בימים אלו בנירנברג גרמניה, את ה-MEPRO FORESIGHT, כוונת הנשק הרבודה הראשונה המספקת נתונים טקטיים חיוניים המוקרנים על העדשות האופטיות השקופות.

הנתונים, המוקרנים בזמן אמת, כוללים את עוצמת הסוללה, נתוני חיישן, קישוריות Bluetooth ומונה ירי (שדרוג תוכנה שייכנס בעתיד). יש לה חמישה לוחות שנתות (לו"ש) עבור תרחישים טקטיים שונים, מצפן מובנה ומאזנת פנימית כדי למקסם את יכולת הפגיעה. חיישן מובנה מאפשר התאמת בהירות אוטומטית.

ה-MEPRO FORESIGHT משתלבת עם אפליקציית טלפון נייד (אנדרואיד ו-iOS) של מפרולייט באמצעות ממשק Bluetooth. האפליקציה מאפשרת עד עשרה פרופילים של איפוס נשק או של פרופילי משתמש ומנגנון איפוס דיגיטלי מאפשר למשתמש להעלות פרופיל איפוס נוכחי. היא כוללת גם את הקושחה האחרונה והעדכנית של MEPRO FORESIGHT עם מסד נתונים לו"ש עשיר, ובנוסף מאפשרת העברת פרופילים קודמים שמורים מאפליקציית הטלפון הנייד לעדשות.

"אנו גאים מאוד להיות הראשונים להציג את כוונת הנשק הראשונה המבוססת על טכנולוגיית מציאות רבודה", אומר בני קוקיה, סמנכ"ל השיווק והמכירות, "טכנולוגיית המציאות הרבודה מאפשרת למשתמש לבחור את הלו"ש הרלוונטי עבור משימות שונות תוך שימוש באותה כוונת".

הכוונת הוצגה לראשונה לשוק האמריקאי במהלך תערוכת Shot Show 2019 בלאס וגאס בינואר 2019 וכעת היא מוצגת לראשונה לשוק האירופי.

ה-MEPRO FORESIGHT מופעלת ע"י סוללה נטענת עם יציאת USB-C. מידות חלון התצוגה הן 33 מ"מ על  20 מ"מ, כשהמידות הכלליות של הכוונת הן 117 מ"מ על 60 מ"מ על 68 מ"מ ומשקלה 280 גרם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית