הכנות אחרונות לקראת טיסות הניסוי הראשונות של מסוק הסיקורסקי HH-60W לחילוץ קרבי

הכנות אחרונות לקראת טיסות הניסוי הראשונות של מסוק הסיקורסקי HH-60W לחילוץ קרבי

צילום: חברת לוקהיד מרטין

סיקורסקי, חברה של לוקהיד מרטין, משלימה את ההכנות האחרונות בהרכבתם של שני מסוקי ה-HH-60W הראשונים לחילוץ קרבי לקראת ביצוע טיסות הניסוי הראשונות בחודשים הקרובים באתר החברה בווסט פאלם ביץ', פלורידה. שני המסוקים, אשר נבנו עבור חיל האוויר האמריקאי, הועברו לקו ההרכבה בפלורידה מפס הייצור של סיקורסקי בסטרטפורד, קונטיקט. צוותי הניסוי של המסוקים החדשים משלימים את ההכנות לקראת ביצוע הטיסות, הכוללים התקנת מערכות, ציוד ומכשירים אחרונים וכן ביצוע ניסויים קרקעיים אשר מכניסים את תוכנית המסוק לשלב הניסויים.

שני מסוקי ה-HH-60W יחלו בטיסות הניסוי עם ערכת המשימה הטקטית החדשה. השילוב של החיישנים, המכ"ם ומערכות ההגנה המקיפות יביאו מודיעין רב יותר לקוקפיט ויסייעו לטייסים ולצוות המשימה להגדיל את המודעות המצבית ולהשלים את המשימות בצורה בטוחה ויעילה יותר.

מסוק ה-HH-60W מביא עימו יכולות מתקדמות ושיפורים רבים, בהם מערכת דלק חדשה בעלת קיבולת כמעט כפולה במיכלים הפנימיים לעומת מסוק הבלקהוק  UH-60Mובכך מתאפשר ביצוע משימה בטווח גדול יותר או שהייה ארוכה יותר באוויר לחילוץ פצועים בשדה הקרב. בנוסף, המסוק פותח עם אמצעי הגנה גדולים יותר המקטינים את הפגיעות שלו בשדה הקרב וכן מערכות נשק והגנת סייבר מתקדמות.

"הגעת שני המסוקים לווסט פאלם ביץ' וההכנות לטיסות הראשונות מרגשות את כולנו כאן, בסיקורסקי, ומהווה שלב ראשון לקראת ההחלטה שאמורה להתקבל בהמשך השנה לייצור ראשוני בקצב נמוך של המסוקים ולאפשר אספקה בקצב קבוע של המסוקים לחיל האוויר האמריקאי", אמר גרג היימס, מנהל תוכנית המסוק בסיקורסקי. "הצוותים שלנו עובדים ללא הפסקה לבנות ולספק מסוק מתקדם, יעיל ואמין לחילוץ קרבי עבור חיל האוויר האמריקאי. הן סיקורסקי והן חיל האוויר האמריקאי מחויבים להגעה להחלטה על ייצור ראשוני בקצב נמוך של המסוק בהמשך השנה ולאספקה קבועה של המסוקים לאחר מכן".

החוזה הנוכחי של סיקורסקי עם חיל האוויר האמריקני לשלב ההנדסה, הייצור והפיתוח של התוכנית כולל אספקת תשעה מסוקי HH-60W, וכן שישה מתקני אימון לצוותי אוויר ואנשי תחזוקה ולומדות הדרכה שפותחו במיוחד עבור מסוקי ה-HH-60W. התוכנית המלאה תכלול 112 מסוקים חדשים שמיועדים להחליף את מסוקי ה-H-60G המיושנים של חיל האוויר, אשר מבצעים משימות קריטיות לחיפוש והצלה ולחילוץ צוותים עבור כל הזרועות הצבאיות בארה"ב.

צפו בהדמייה של המסוקים החדשים:

 

אולי יעניין אותך גם