סטארט-אפ בתחום הפינטק ישתמש בפלטפורמת הבלוקצ'יין של Oracle

הפלטפורמה הפיננסית SDK.finance הכריזה על שותפות עם Oracle לצורך שימוש בפלטפורמת Blockchain של Oracle לשיפור תהליכי תשלום וביטול הצורך במתווכים. השותפות הוכרזה ב-12 בפברואר.

SDK.finance היא חברת סטארט-אפ אירופית העוסקת בתחום הפינטק ומציעה פלטפורמת תשלומים לבנקים ולמוסדות פיננסיים. ב-2015 דווח כי החברה זכתה בפרס Central European Startups, המוענק לסטארט-אפ הטוב ביותר בתחום הפינטק, ואילו ב-2018 גברה על שחקנים עיקריים אחרים בענף בכל הקשור לנקודות קצה של ממשק תכנות יישומים (API).

כפי שנמסר, יש בכוונתה של SDK.finance להאיץ תהליכי תשלום באמצעות שילוב הפלטפורמה של Oracle, ובכך להפוך אותם ליעילים ומאובטחים יותר. החברה שואפת להחליף את המוסדות הפיננסיים המתווכים במערכת החדשה, ובכך להפחית לכאורה את משך הזמן הנדרש לביצוע עסקאות חוצות גבולות לשניות בודדות ולבטל את עמלות העסקה הכרוכות בהן.

פרנק שיונג (Frank Xiong), סגן נשיא לפיתוח פלטפורמת בלוקצ'יין באורקל, אמר כי הבלוקצ'יין "ישנה את עתיד הטיפול בתשלומים דיגיטליים, תוך שיפור דרמטי בחוויית המשתמש, באבטחה, במהירות ובעלות של כל תשלום ותשלום".

מוקדם יותר היום (12 בפברואר) דיווח Cointelegraph כי Oracle מרחיבה את מגוון התכונות של פלטפורמת Oracle Blockchain שלה המיועדת לחברות, בכוונה לפשט את הליך השילוב של מערכות עסקיות ומערכות IT קיימות, וכן להאיץ את הפיתוח והפריסה של יישומי blockchain חדשים.

באוקטובר 2018 שחררה Oracle חבילה של יישומי "תוכנה כשירות" (SaaS) מבוססי blockchain על שירות Oracle Blockchain Cloud, המיועד לכאורה לשפר את העקיבות והשקיפות לכל אורך שרשראות האספקה. לפי הדיווחים, המוצר מאפשר לאנשים לעקוב אחר המקוריות של מרכיבי המוצר ובקרת הטמפרטורה, ולהפחית את כמויות הנייר המבוזבזות.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל