הנהלת NSO ומייסדיה קונים את החברה מפרנסיסקו פרטנרס

הנהלת NSO ומייסדיה קונים את החברה מפרנסיסקו פרטנרס

קרדיט צלם: בני סהר

הנהלת NSO ומייסדיה, בשיתוף נובלפינה, קרן פרייבט אקוויטי אירופית, מובילים את רכישת החברה מידי קרן פרנסיסקו פרטנרס, שמחזיקה במניות הרוב. קבוצת NSO מפתחת טכנולוגיה המסייעת לגורמי אכיפת חוק למנוע ולחקור אירועי טרור ופשיעה במטרה להציל חיי אדם. NSO נוסדה ב- 2010. ב- 2014 נוצרה קבוצה גלובלית כתוצאה ממיזוג בין חברות סייבר ישראלית ואירופית. מאז, קבוצת NSO הגדילה את הכנסותיה בקצב מהיר לכ- 250 מיליון דולר ב - 2018, והיא מוכרת לעשרות לקוחות ברחבי העולם.
 
את הרכישה מובילים שלו חוליו ועמרי לביא, מייסדי החברה, שצפויים להשקיע במהלך כ- 100 מיליון דולר, וכן חברי ההנהלה שימשיכו להיות שותפים מלאים למהלך. מספר משמעותי מקרב עובדי החברה משתתפים גם הם בעסקת הרכישה. המייסדים וההנהלה משתפים פעולה עם נובלפינה קפיטל Novalpina Capital, קרן פרייבט אקוויטי אירופית. את העסקה מממן בנק ההשקעות Jefferies Group. עורכי הדין שליוו את NSO הם רועי קנר ו-ויוה גייר ממשרד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'.
 
שלו חוליו, מייסד ומנכ"ל קבוצת NSO מסר: "מאז הקמת הפעילות הישראלית ב-2010 החברה ועובדיה הגיעו להישגים מרשימים ואני גאה בהם. יחד בנינו חברת טכנולוגיה מצויינת שעוזרת לארגוני מודיעין להילחם בטרור ובפשיעה, ובכך להפוך את העולם למקום בטוח יותר. הצטרפותה של נובלפינה כשותפה, לאחר תקופה של בדיקת נאותות מקיפה, מהווה הבעת אמון בחברה. אני בטוח שיחד ניקח את החברה לשלב הבא של השקת טכנולוגיות חדשניות שיסייעו ללקוחותינו לצמצם את איומי הטרור והפשע עימם מדינות מתמודדות. אני רוצה להודות לפרנסיסקו פרטנרס על התמיכה והליווי בשנים האחרונות, שהיו משמעותיים ביותר להצלחת החברה".  
 
ערן גורב, שותף בפרנסיסקו פרטנרס ויו"ר קבוצת NSO מסר: "אנו מאוד גאים בתרומתה של החברה למלחמה הגלובלית בטרור ובפשע ובהצלת חייהם של אלפי בני אדם בזכות הטכנולוגיה של החברה. מאז שהשקענו ב-NSO החברה הצליחה להגיע ליכולות טכנולוגיות מתקדמות ומכירותיה גדלו ביותר מפי ארבעה. הקמנו את ועדת האתיקה והבאנו מומחים חיצוניים על-מנת לוודא שהחברה פועלת על-פי הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר. אני רוצה להודות לכל עובדי NSO המדהימים על תרומתם הגדולה לחברה ולהפיכת העולם למקום בטוח יותר, ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך".
 
סטפן קווסקי, שותף בנובלפינה קפיטל מסר: "אנו גאים לגבות את הנהלת החברה ברכישת קבוצת NSO. מדובר בצוות הנהלה מרשים שבנה חברת טכנולוגיה מובילה ברמה בינלאומית. נובלפינה ביצעה בדיקות נאותות מעמיקות על הטכנולוגיה, התרבות הארגונית, האתיקה העסקית ובסיס הלקוחות. וידאנו כי ההנהלה, יחד עם ועדת האתיקה העצמאית, פועלים לפי תהליכים ובקרות ברמה הגבוהה ביותר, על-מנת לסנן לקוחות פוטנציאליים ולוודא שימוש ראוי בטכנולוגיות של החברה. מוצרי החברה נמכרים לגורמי מודיעין ואכיפת חוק במדינות אמינות במטרה למנוע ולחקור איומי טרור ופשעים חמורים. ברור לנו מעל לכל ספק שהטכנולוגיה של החברה סייעה בהצלת חייהם של אלפי בני אדם עד היום". 
 

אולי יעניין אותך גם