צ'כיה רוצה להחליף נגמ"שים. אלביט רוצה לספק להם עמדות נשק

צבא צ'כיה רוצה להחליף את נגמ"שי BVP-2 והיא שוקלת ארבע חלופות - PUMA, CV90 MKIV, KF41 LYNX ו-ASCOD. אלביט רוצה לספק עמדות נשק לASCOD של GD

צבא צ'כיה רוצה להחליף את נגמ"שי BVP-2 והיא שוקלת ארבע חלופות - PUMA, CV90 MKIV, KF41 LYNX ו-ASCOD. אלביט , שמתמודדת על עמדת הנשק של הASCOD בספרד, ארגנה יום תעשיות בצ'כיה כדי למצוא שותף מקומי לייצור עמדות הנשק לקראת המכרז בצ'כיה. כך לפי פרסום של pr.com. המהלך הצ'כי צפוי להסתיים ב2026.

באירוע נכחו שגריר ישראל בצ'כיה, דניאל מרטין מירון, עשרות נציגי התעשייה בצ'כיה ונציגים של אלביט מערכות, שהציגו את אפשרויות החברה בתחום מערכות הקרב. מטרתו העיקרית של האירוע הייתה להזמין נציגי תעשייה בצ'כיה המעוניינים לעבוד עם אלביט מערכות על תוכנית מודרניזציה מבוססת עמדת הנשק של החברה - UT 30.

"אלביט מערכות מחפשת שותף בין החברות הצ'כיות לשתף פעולה בתוכנית למודרניזציה של כלי רכב קרביים לצ'כיה. תוכנית מקיפה זו מספקת גם הזדמנות לבנות בסיס לייצוא מצ'כיה", כך לפי הפרסום.

במאי הקרוב ישנו כנס סביב הרק"מ העתידי של אירופה בשם Future Armoured Vehicles CEE 2019, סביר להניח שתהיה שם גם נוכחות ישראלית. בין היתר, ידונו שם גם במהלך השדרוג הצ'כי.

אולי יעניין אותך גם