האם מישהו שינה את תוצאות הבחירות בקונגו?

האם מישהו שינה את תוצאות הבחירות בקונגו?

https://youtu.be/y7YlFX86o_o צילום מסך

דיווח של ft.com חושף חשד לזיוף בחירות בקונגו באמצעות מניפולציה על תוצאות הבחירות. במדינה ישנן 62,716 מכונות הצבעה ששולחות נתונים למסד נתונים ראשי של ועדת הבחירות. לפי הפרסום, הכנסיה הקתולית במדינה ערכה בדיקה סטטיסטית משלה בחלק ממקומות ההצבעה, בלתי תלויה במכונות ההצבעה של המדינה, וגילתה פערים סטטיסטיים משמעותיים בין הספירות.

"מרטין פייולו היה המנצח הברור בבחירות לנשיאות של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו בחודש שעבר, כך עולה מנתוני "פייננשל טיימס" על פי שני אוספים נפרדים של נתוני הצבעה, בניגוד לטענות הרשויות שהמתמודד היריב פליקס צ'שיסקדי זכה בהצבעה ההיסטורית", כותבים בפרסום.

"האנליזה מצביעה על הונאה אדירה בשינוי הראשון של הכוח, מאז שג'וזף קבילה השתלט על נשיאות האומה המרכז אפריקאית העשירה במינרלים לפני כמעט 18 שנה. סביר להניח שמבקרי קבילה יחשדו כי מנהיג קונגו מבקש להיאחז בשלטון באמצעות עסקה עם מר צ'שיסקדי."

לדברי מקור אנונימי, גיליון אלקטרוני המכיל יותר מ -49,000 רשומות, מכילה את התוצאות האמיתיות אותו הרשויות ביקשו להסתיר. האדם, המקורב למחנה של מר פייולו, ביקש אנונימיות משום שהנתונים סותרים את ההצהרה הרשמית של ועדת הבחירות. הנתונים שסופקו הם טפסים אלקטרוניים מ 62,716 מכונות הצבעה ברחבי הארץ שהתקבלו מתוך מסד הנתונים המרכזי של ועדת הבחירות לפני התוצאות הוכרזו בשבוע שעבר, אמר אותו אדם לאתר.

ניתוח של אתר הFT בין קובץ האקסל לבין נתונים מדגם הכנסיה מראה מתאם כמעט מושלם בין התוצאות עם מקדם מתאם בין 0.976 ל 0.991 עבור כל אחד משלושת המועמדים המובילים (1 מייצג התאמה מושלמת).

ועדת הבחירות של קונגו הכחישה כי תוצאותיה היו מזויפות.

אולי יעניין אותך גם